یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

زیارت مادرانه

جمعه, ۱۵ مهر ۱۳۹۰، ۱۰:۱۵ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۲۰)

سلام بانو..

روز عشقتون مبارک :)

حضرت علی علیه السلام:
قائم ما غیبت طولانی خواهدداشت.شیعیان را چنان می بینیم که برای پیدا کردن اودشت ودمن را زیرپاگذارده ولی او را پیدا نکنند,بدانید آنها که درغیبت وی دردین خویش ثابت بمانند و درطول مدت غیبتش منکر وی نشوند روز قیامت با من خواهند بود.
(کمال الدین وتمام النعمه /شیخ صدوق)
وبلاگ به روزشد.
http://www.1tarannom.blogfa.com

سلام علیکم خواهر ِ خوبم ...

عالی بود این خاطره نوشت شما .

قشنگ آدم رو بردید در حال و هوای زیارت !

سفر عشق از آن روز شروع شد که... مهر یک بی کفن انداخت میان دل ما

سلام.خوبین.
منتظرحضورمهربانانه شماهستم.
درپناه حق.
  • زهرا محدثی خراسانی

  • هواللطیف

    درود بر شما

    موفق باشید!
  • زهرا محدثی خراسانی

  • هواللطیف

    درود بر شما

    موفق باشید!
    سلام.زیارت قبول.گلدخترت رو ببوس.
    سلام بانو
    این چند وقته حسابی حسابی دلم هوای امام رضا رو کرده. تا به حال هیچ وقت این قدر تو فکر حرمش نبودم.... این مدت خیلی از دوستان زائر بودن و من سلام خودم رو تو یه پارچه ی حریر شرم می پوشوندم و می گفتم خاصه برسونن دست آقا....
    یکی از همکارای مادر چند روز قبلا از زیارت اومد. گفت داشتن گل های سر ضریح رو یه صبح پخش می کردن بین زوار . به یاد دخترت افتادم یهو یه گل هم به دست من رسید... دیروز که مادر این حرفو زد بدجوری بغض کردم.....موندم تو رائفت آقا.... به خیال خام خودم گذاشتمش به اسم خودم و به این عنوان که آقا  جواب سلام منو داده...... امروز گل به دستم میرسه.... چه ذوقی دارم بماند....

    دعا کنید قسمت این آبجی کوچیکه ی شما هم بشه بزودی بریم پابوسی آقا. انگار نه انگار که همین عید پیشش بودیم.
    سلام بانو..زیارت قبول باشه :) عیدتون هم مبارک

    راستش با خوندن این مطلب یاد یه چیزی افتادم.قبلا یجا خوندم که 2تا خانواده با هم قصد زیارت امام رضا رو میکنن.وقتی میرسن مشهد.همسرای محترم به خانوماشون میگن که شما امروز تو خونه باشین و یکم اینجا رو تمیز کنید و غذایی هم درست کنین تا ما بریم زیارت و بعدش سرفرصت همه با هم میریم.یکی از همین خانوما با شنیدن این حرف از همسرش خیلی ناراحت شد.و درحالی که همسراشون رفته بودن برا زیارت اونا هم مشغول تمیز کردن و اشپزی بودن که این بنده خدا همینطور که داشته اتاقو تمیز میکرده با امام رضا حرف میزده که اقا دلم براتون تنگ شده و ...که بعد از کار وقتی میخواستن یکم استراحت کنن تو عالم رویا امام رضا(ع)رو میبینن که اومده جارو به دست داره اتاقو تمیز میکنه این خانوم هم به امام رضا میگن که آقا این چه کاریه که شما انجام میدید بگذارید خودم اینکارو میکنم و ...که آقا به ایشون میگن که ما خودمون به پیشواز مهمونامون میایم ...

    حالا شده برا شما که با همه این حرفا بازم آقا نظر لطفی به شما و البته مادرا داشتن:)..زیارتتون قبول بانو..دعا بفرمایید
    سلام.
    عیدتون مبارک.

    بااجازه لینک شدید
  • دیوونه غربتی!
  • حتماَ قرار شاه و گدا هست یادتان
    آری! همان شبی که زدم دل به نامتان

    مشهد حرم ورودی باب الجوادتان
    آقا!
    دلم عجیب گرفته برایتان ...
    دلم عجیب گرفته برایتان ...
    دلم عجیب گرفته برایتان ...
  • ساقی رضوان
  • سلام

    ئح؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشهد بودید شمام؟؟؟‌ حیف شد ندیدمتون

    قبول باشه زیارتتون
    چقدر قشنگ ...
    خوش به حالتون
    .
    زیارت قبول
    عیدتون مبارک
    میلاد على بن موسى الرضا، مأواى دل‏شکستگان و تکیه‏گاه درماندگان، بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارک باد
  • من از دیار حبیب
  • سلام
    خییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوش بحالتون
    دلم برای حرمشون پر میکشه
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند.خدیجه
  • السلام علیک یا غریب الغربا ، السلام علیک یا شمس الشموس

    .





    هزاران هزار گل عشق را در زورق جانم با روبان شیفتگی و

    شیدایی تزئین می کنم ونثار وجود قابل تقدس و نازنینت....


    .







    هربار که بغض سنگین نیاز، تارهای حنجره ام را مرتعش

    ساخت ، زمزمه های دلدادگی سرداده نوای یا رضا را

    ساز کرد ، هر بار که ضرب عشق بر ضربان دل و قلبم

    زد و چشمانم به باران دلتنگی نشست ....

    خواستم خانه دلم فقط و فقط از آن تو باشد افسوس .....

    فرصت نشد... !!!










    با دستهـــای لطف تو آزاد میــــــــشویم

    وقتــی دخیل پنجره فـــــــــولاد میشویم ...


    میــــــلاد امــام رضـا (ع) مبـارکــــــــــ
  • منتظرت خواهم ماند...
  • با سلام
    میلاد بهترین مولای دنیا بهترین سلطان ایران مبارک.
    یا ضامن آهو
  • حلقه گیسوی یار
  • امروز که سر بر حرمت می آیم

    انگار تمام عشق کامل شده است

    ای ضامن آهو! به غریبی سوگند

    دل کندن ازاین ضریح مشکل شده است

    هر چند حال و روز زمین و زمان بد است

    یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است

    حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای

    آنجا برای عشق شروعی مجدد است
  • عارفه دهقانی
  • سلام بانو.استفاده کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">