یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

خدا نکند علیَ مان تنها بماند!

يكشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، ۰۸:۲۳ ق.ظ

 

همین!

غرض فقط اظهار ارادت است و بس!

تا کـــــــــــــــــــــور شود هر آنکه نتواند دید!!!

 

 دختر امروز و ان شاالله مادر فردا! از حالا میداند باید با حجاب محکمش پای ارزش های یک نظام اسلامی! بایستد!

 ( قابل توجه بعضی ها! ما نه به این دختر کوچولویمان ساندیس دادیم و نه کیک! که بیاید بگوید مرگ بر آمریکا! به جایش شیر کاکائو دادیم و پاستیل!)

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۵۱)

  • شهید گمنام
  • سلام: دعا کنیم ، که ما که ادعا داریم ، رهب را تنها بگذاریم ؛ چون از دیگران نمی توان انتظار داشت
  • من از دیار حبیب
  • سلام
    سلام.خوبین؟ کم پیدایی.سر نمیزنی .شما به من نگاه نکن.ماشالله .خدا حفظش کنه.
    راستی دختر ملوسی داری خیلی بامزه هست.خدا همیشه پشت و پناهش گلم.
    ... حالا تو هی بیا بگو مردها پررو می شوند... زن باید سنگین و رنگین باشد باید بیایند منت بکشند من می گویم زن اگــــــر زن باشد باید بشود روی عــــاشقیتش حساب کرد.. که باید عاشقی کردن بلد باشد که جـــــــــا نزند جا نماند جا نگذارد . هی فکر نکند به این چیزهایی که عمری در گوشش خوانده اند که زن ناز و مرد نیاز . که بداند مرد هم آدم است دیگر گـاهی باید لوسش کرد گاهی باید نـازش را کشید گــاهی باید به پایش صبر کرد ... حتی من می گویم زن اگر زن باشد از دوستت دارم گفتن نمی ترسد . تو می گویی خوش به حال زنی که عــاشق مردی نباشد بگذار دنبالت بدوند . و من نمی فهمم این که داری ازش حرف می زنی زندگــی است یا مسابقه اسب دوانی . و من نمی فهمم چرا هیچ کس برنمی دارد بنویسد از مردهــا . . . از چشمها و شــانه ها و دستهایشــان از آغوششان از عطر تنشـان ، از صدایشــان . . . پررو می شوند ؟ خوب بشوند . مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته ایم ؟ مگر ما به اتکــا همین دستها همین نگاهها همین آغوشهـا در بزنگاههای زندگی سرپا نمانده ایم ؟ ... من راز این دوست داشتنهای پنهـانی را نمی فهمم . من نمی فهمم زن بودن با سنگین رنگین بودن با سکوت
    سلام خواهر عزیز احسنت به شما!! این عکس امثال من و شما رو دلگرم میکنه!!مادهای فردای ما همین ها هستند! به منم سری بزنید!نظر فراموشتون نشه؟
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • حالا خب شد...الان دیگه دیدمش البته از روی همون عکس خدا حفظش کنه دختر نازنینتونو
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • حالا خب شد...الان دیگه دیدمش البته از روی همون عکس خدا حفظش کنه دختر نازنینتونو
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • سلاااااااااااااااااااااام چطووووووووووووووورین حالتن خوبه متاسفانه چون از طریق دیال آپ میام نت تصویر دخترتون برام باز نمیشه
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • سلاااااااااااااااااااااام چطووووووووووووووورین حالتن خوبه متاسفانه چون از طریق دیال آپ میام نت تصویر دخترتون برام باز نمیشه
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • آن مرد که قلب و جان او آیینه ایست . . . بر شاه سیاه شب دلان صاعقه ایست آن مرد حسین مسلک ازآل علیست . . . سید علی حسینی خامنه ایست
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • آن مرد که قلب و جان او آیینه ایست . . . بر شاه سیاه شب دلان صاعقه ایست آن مرد حسین مسلک ازآل علیست . . . سید علی حسینی خامنه ایست
    سلام گلم.
    زیبا نوشتی.موفق باشی
    دوست عزیز؛در نظرسنجی وبلاگ (سمت راست وبلاگ) شرکت نمایید؛ این نظرسنجی صرفا جهت ایجاد فضای رقابتی سالم میان حامیان نامزدها شکل گرفته؛ ضمن اینکه چینش گزینه ها کاملا رندوم انجام شده است
    سلام
    دلم باز شد چه قالب خوشگلی
    خدا حفظ کنه دخترتونو
    فرزندان ما آنچنان این مفاهیم با تارو پودشون عجین میشه که واقعا غیر از خدا از کسی هراس ندارند
    آمین
    سلام
    دلم باز شد چه قالب خوشگلی
    خدا حفظ کنه دخترتونو
    فرزندان ما آنچنان این مفاهیم با تارو پودشون عجین میشه که واقعا غیر از خدا از کسی هراس ندارند
    آمین
    مگر ما مرده ایم که علی تنها بماند؟!مادر و پدرم به فدای نایب ذریه حضرت زهرا
    مگر ما مرده ایم که علی تنها بماند؟!مادر و پدرم به فدای نایب ذریه حضرت زهرا
    شب را در انتظار زلف تو نشسته ام ای پریشان کجایی تو رخی از خود نشان بده عزیز زهرا مهدی جان من اتش عشق تو را در سینه دارم مولای من سقای من کی می اید ان شبی که پرده از خود دور کنی عمری برای من باقی نمانده است سا لار من دل این عاشق خسته را مشکن اربابه من ای ان که بی تو درشبهای تارم کسی نیست ای شاهی که زمین و زمان در انتظار توست ای فرزندی از فرزندان سالار شهیدان حسین سلام به روزم منتظرحضور گرم شما و نظراتتون هستم.یاعلی http://azadeh14.blogfa.com
    سلام خواهر خوبممممم ای جاااااااااااااااااااانم زینب جووون خودمم................. جسارتا... :) آخی آخی اسپند براش دود بزنید. قربون حجابش برم :) چه خوب چادر گرفته+++ این عکسا خیلی خاطره اند. اصلا میشن انگیزه تو روزهای کمی شک و تردید. منم یکی دارم 3سالگیم خیلی دوسش دارم :)
    خدا حفظشون کنه
    سلام
    ما شالله
    ان شاالله زیر سایه ی حضرت صاحب(عج)
    خداوند دخترتان  را برای شما و شما را برای دخترتان حفظ کند

    یا علی مدد است...
  • از رندانه...
  • خواهش داریم بانو اجازه ماهم دست شماست..
    بسم رب العلی
    سلام
    با مطلب تی وی اسلامی بروزم و منتظر یاریتان
    یا علی
  • منتظر پرواز
  • این کوچولوی خودتونه اونوخت؟؟ آخیییی. پاستیلم که دوست داره مثل خودم!
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • خدایا!من از شهدای غریب جاماندم      وز تنفس آن عطر سیب واماندم خدایا!برای رسیدن چقدر بی تابم         خدایا1 پر از عطشم،تشنه کمی آبم...
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام وای عزیز دلم ماشاالله خدا حفظشون کنه این زینب خانم رو باید آفرین گفت به این دختر عزیزمون و همچنین پدر و مادر گرامیش
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام وای عزیز دلم ماشاالله خدا حفظشون کنه این زینب خانم رو باید آفرین گفت به این دختر عزیزمون و همچنین پدر و مادر گرامیش
    سلام

    اما به ما نه کیک و ساندیس دادن ، نه شیر کاکائو و کیک

    لبخند بزن بسیجی ... قبول باشه خدمتتون در راه خدا ...
    سلام خواهر گلم این کوچولوی شماست؟عزیز دلم چقدر نازه با اون دستای کوچیکش چادرشو چه محکم گرفته ایشالا که از یاران باوفای امام زمانمون باشه
    ممنون که سرمیزنید شاد میشیم از حضورتون
    خیلی محتاجم به دعای خیرتان
    سلام خواهر گلم این کوچولوی شماست؟عزیز دلم چقدر نازه با اون دستای کوچیکش چادرشو چه محکم گرفته ایشالا که از یاران باوفای امام زمانمون باشه
    ممنون که سرمیزنید شاد میشیم از حضورتون
    خیلی محتاجم به دعای خیرتان
    سلام خواهر گلم این کوچولوی شماست؟عزیز دلم چقدر نازه با اون دستای کوچیکش چادرشو چه محکم گرفته ایشالا که از یاران باوفای امام زمانمون باشه
    ممنون که سرمیزنید شاد میشیم از حضورتون
    خیلی محتاجم به دعای خیرتان
    سلام
    ای جاااان
    لاحول و لا قوة الا بالله

    آفرین به شما و هزار آفرین به دختر نازتون....

    فکر دل ما هم باشید که ضعف رفت :(
    سلام عزیز دل خوبید دست مریضاد....ممنون که حال و احوال ما رو می پرسید منم که بی وفا در حد تیم ملی!!! خدا حفظش کنه دختر نازت رو ایشالا که بحق خانوم فاطمه زهرا سعادتمند باشه ماشاء الله خیلی بانمکه واسش اسفند دود کنیا! با اون چادر خوشکلی که سر ش کرده! روگرفتنش منو کشته!
    قالب جدید مبارک
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام قالب عبض کردید؟مبارکککککککککککه چشم منو امر ولی               جان من و سید علی
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام قالب عبض کردید؟مبارکککککککککککه چشم منو امر ولی               جان من و سید علی
  • ازرندانه...
  • وای جانم
    یادکوچولوییای خودم افتادم
    یه بار انقدبرف اومده بود رسیدیم خونه ژام شده بود یه تیکه گوشت منجمد
    ولی عینهومادرشهیدا روموگرفته بودم...
    حیف که حالا این چادرو...
    حالا ماییم و حسرت پاکی بچگی...
  • ازرندانه...
  • وای جانم
    یادکوچولوییای خودم افتادم
    یه بار انقدبرف اومده بود رسیدیم خونه ژام شده بود یه تیکه گوشت منجمد
    ولی عینهومادرشهیدا روموگرفته بودم...
    حیف که حالا این چادرو...
    حالا ماییم و حسرت پاکی بچگی...
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید !

    سلام بانو..خدا حفظش کنه چه خانومی شده ماشاالله :)
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید !

    سلام بانو..خدا حفظش کنه چه خانومی شده ماشاالله :)
  • ساقی رضوان
  • ماششششششششششششالا
    به دلم افتاده به زودی عازم خواهی بود ...
    باز شد دیدم:)
    سلام خدمت شما بزرگوار...عکساتون برام باز نشد که ببینم... چرا... ولی ازنظر دوستان فهمیدم عکس دخترتونه ان شاالله خدا حفظش کنه براتون ...درپناه خدا و امام زمان
    سلام خدمت شما بزرگوار...عکساتون برام باز نشد که ببینم... چرا... ولی ازنظر دوستان فهمیدم عکس دخترتونه ان شاالله خدا حفظش کنه براتون ...درپناه خدا و امام زمان
    الهی خدا حفظش کنه
  • من از دیار حبیب
  • دیدمش موچه خانومو...
    خیلی شیرینه
    خدا نگهش داره واستون
  • من از دیار حبیب
  • عکساتون برام باز نشد که ببینم...
    سلام به وبلاگ من جامونده هم سر بزنید و با نظراتون راهنماییم کنید (ما هم پارسال رفتیم به بچه ها به جای کیک و ساندیس پفیش دادیم )
    ماشاالله خدا حفظش کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">