یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۰ ثبت شده است

ازهنگامی که خداوند، بهترین هدیه اش ، کوثر، را به

 رحمه للعالمینش اعطاء کرد،

زن ، زیباترین آفرینش هستی

و مادر شدن بزرگ ترین لطف پروردگار لقب گرفت!

سپاس ایزد را به واسطه این لطف بزرگ!

و سپاس رسول مهربانی ها را که دینش ، بالاترین ارزش و احترام را برای زن در هستی قائل است!

و سپاس زهرا{س} را که آبروی زنان دو عالم است!

***

خدا روشکر که این وبلاگ و این منزل ما کاملا زنانه است ! و هر مردی در بدو ورودش میفهمه که مطالب اینجا به دردش نمیخوره!مگه نه خانوم های محترم؟چشمک

اما یک گلگی هم بکنم از دوستان عزیز که نمیدونم چرا سخته براشون بیان اینجا و یک سلامی خدمت ما عرض کنن! ناراحتولی راه به راه تو وبلاگ بعضی ها! نظر میدن! اون وقت اون بعضی ها همش میان و به بنده میگن : خیلی مونده تا به پای ما برسی! هنوز اول کاری!گریهالبته بگم که بنده بیشتر نظر خصوصی دارم و دوستان بیشتر ترجیح میدن این طوری با ما رابطه داشته باشن! ولی خب...  من اصلا حسودی نمیکنم ولی دلم میسوزه ها! آهم شما رو میگیره ها!شیطان

ببینم نمیشه وبلاگا رو زنونه مردونه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***

خواهران عزیز! بازم دغدغه های اجتماعی !داره منو وادار میکنه نکاتی رو خدمتتون عرض کنم! حسب وظیفه ای که جامعه روی دوش من گذاشته ها!عینک باید خدمت مجردین محترم عرض کنم که:

اولا! کاش بشه هیچ وقت ما خودمونو دست کم نگیریم ! و اگر باور داشته باشیم زیباترین هدیه آسمانها به زمین هستیم ، در انتخاب همسر بسیار دقت میکنیم! چرا که مردی که قراره بیاد و این زیباترین رو با خودش ببره هم باید این باور رو داشته باشه! پس شما رو به خدا همسرانی رو انتخاب کنید که اول از همه ذاتا و ظاهرا و باطنا ! بلد باشند با جنس زن چگونه رفتار کنن و بلد باشند چطور احترام بگذارند! و خدا نکنه ابز بالا به پایین و به چشم همون عقل ناقص بهتون نگاه کنند! ( برای دوستانی هم که کار از کارشون گذشته! بگم که شاید جناب دیوونه غربتی بتونن یک دوره کلاس فشرده همسرداری براشون بگذارند!)

دوما! بعد ازازدواج میفهمید که زندگی فیلم و سریال نیست! از اون جهت که رمانتیک و عاشقانه به پایان برسه! ولی یاد بگیرید چطور زندگیتونو کارگردانی کنید!

ما زن ها تشنه محبتیم! خجالتاینو نمیشه کتمان کرد! پس از مرد آیندتون بخواهید که در سخت ترین شرایط هم محبتش رو از شما دریغ نکنه!قلب ( نخندید! خنده نداره! وقتی وارد زندگی شدید اون وقت به حرف من میرسید)!

ودر پایان!: محبت کنید تا محبت ببینید و اگر بهترین باشید برای همسرتان او هم بهترین خواهد بود برای شما!

اگر زیباترین دل را و نگاه را و حرف را برای او داشته باشید او هم فقط برای شما خواهد بود!

ان شاالله که تمام خواهران عزیز و دوست داشتنی من که مجرد هستند یک روز بهترین و پاکترین ازدواج ها رو داشته باشند!

  • فاطمه قدیمی

دلم خیلی دنبال بهانه می گشت برای نوشتن!

دلم این روزها بهانه زیاد دارد....اما نه برای نوشتن!

***

کاش میدانستی سکوتم چقدر حرف ها دارد ....

حرف ها دارم با توی ای مرغی که میخوانی نهان از چشم...

 

  • فاطمه قدیمی

گاهی در اوج زندگی دنیایی، وقتی که چند قدم مانده تا غرق شوی...نسیمی می وزد و یادت می اندازد که تو اینجایی نیستی!

ما ز بالاییم و بالا می رویم!

***

مدتی پیش برای بدرقه پدر همسر عزیزم! به فرودگاه امام خمینی ره رفتیم! کلا رفت و آمد ما به این مکان جالب! زیاد است و تا دلتان بخواهد چیزهای عجیب و غریب میبینیم! یک نکته که دلم میخواهد بگویم اینکه برایم خیلی جالب است که چهره، نوع پوشش و رفتار مسافرانی که عازم خارج از کشور هستند خیلی ساده تر و سنگین تر از آدم هایی است که به استقبالشان می آیند ! گاهی یک تیپ های عجیب و غریبی میدیدم و پیش خودم میگفتم: بیچاره طرف لحظه شماری میکنه که تا چند ساعت دیگه از این زندان آزاد بشه و بالاخره بره اون ور آب! اما بعد از مدتی می دیدم که نه خیر! ایشون جزء بدرقه کنندگان هستند و مسافر شخص دیگری است!

راستی چه میشود ما را که گاهی اصل و ریشه خودمان را فراموش میکنیم؟ جسم و روحمان را می سپاریم به آنکه قسم خورده تا ما را به انتهای دوزخ برساند! چه می شود که دلمان می خواهد تا جور دیگری باشیم! جور دیگر خوب بودن و به خدا رسیدن نه! جور دیگر از خدا دور شدن!

***

آخر نوشت و اول نوشت و وسط نوشت و پ . ن نداریم!

1)     نمی دانم چه شده که خواهرم طهورای نازنین( وبلاگ حلقه گیسوی یار) تصمیم به ننوشتن کرده! به هر حال نفرین به مسببش

 

 

 

 

2)     هرچند ما از جنس مونث هستیم و روح لطیفی داریم! اما بنده خیلی نمی توانم مثل جناب دیوونه غربتی ادبی بنویسم! ایشون توی یک عالم دیگه سیر میکنن و اصلا اینجا نیستن!ما که  بیشتر دغدغه اجتماعی داریم!

 

 

 

 

3)     نمی دانم چند نفر از شما که به این وبلاگ سر می زنید متاهل هستید!( یک آماری بدهید بد نیست ها! شاید تونستیم چند تا جوون پاک رو به هم برسونیم!) به هر حال مدتی است که یکی از دوستانم زجری وافر !!! از همسرش میکشد ! او حالا بعد از چند سال زندگی مشترک فهمیده که روابط خانوادگی خانواده همسرش درست نیست و هیچ کس به دیگری احترام نمیگذارد و حرمت دیگری را رعایت نمی کند! مادر شوهرش به پدر شوهرش بدوبیراه میگوید و...و دختر بیچاره حالا فهمیده که ریشه این همه بی احترامی و رفتارهای زشت همسرش به خانواده اش بر میگرده! این را گفتم تا از همه شما جوانهای دم بخت ( که له له میزنید برای متاهل شدن!) عاجزانه بخواهم در انتخاب همسر به فرهنگ خانوادگی و رفتارهای درون خانوادگی خانواده خواستگار محترم هم اهمیت بدهید و بدون بررسی نوع رفتارهای اعضای خانواده جواب مثبت ندهید!( دیدید چقدر دغدغه اجتماعی دارم!)

 

  • فاطمه قدیمی