یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

دیرو...امروز...فردا...!

دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۰، ۱۲:۱۷ ب.ظ

 

دختران دیروز! رفتند و در صف مبارزه شعار اسلام دادند و در اوج شیطنت های نوجوانی

شان، بودن در صف انقلاب را برگزیدند!

دختران دیروز حالا شده اند مادران امروز!

نگذاریم دل دختران مبارز دیروز بشکند!

وقتی ما بی اعتنایی  میکنیم به ارزش هایی که آن ها به خاطرش رفتند در صف

تظاهرات و شعار اسلام دادند!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۳۳)

سلام خیلی با حال بود .منم دوست دارم وب داشته باشم همیشه به وب سایتا سر میزنم ولی بلد نیستم وب بسازم
عید پیروزی مبارک!
عید پیروزی مبارک!
اللًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد

و عَجِّـ‗__‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
و ما 12  اسفند حماسه ای دوباره خواهیم آفرید... حماسه ای که دشمنانِ در کمین نشسته ایران اسلامی را یک بار دیگر ناامید خواهد کرد. موج وبلاگی جهادگران مجازی از تمام وبلاگ نویسان درخواست می‌کند که با نوشتن یک پست با عنوان «من رای می دهم»  به موج بپیوندد. 1- هر وبلاگ نویس یک یا چند پست در وبلاگ خود با عنوان "من رای می دهم" بنویسد. 2- وبلاگ نویس لینک مطلب خود را در وبلاگ "www.mojecyber.parsiblog.com"  یا در این تاپیک به ما بدهد تا مطلب لینک شود. 3- حتی الامکان از برچسب های مناسب استفاده شود... مانند: موج ، موج وبلاگی ، نهمین انتخابات مجلس ، مجلس ، انتخابات ، رای ، من رای می دهم ، من رای میدهم ، رای میدهم ، ما رای میدهیم ، حضور ، مشارکت ، مشارکت حداکثری ، جبهه جهادگران مجازی ، موج وبلاگی جبهه جهادگران مجازی ، 4- وبلاگنویسان لطف کرده از سایر وبلاگنویسان دعوت به نوشتن مطلب در وبلاگهایشان کنند.
امروز که حواسمان کم وبیش  هست اما نگرانم برای دختران فردا...انیکهامانت رسیده از نسل گذشته را غلط منتقل کنیم...اینکه یادشان برود میراث ازادی از کجا رسید...بهایش چه بود...چطور حفظ شد!
سلام. لینک هایتان جالب است ... گشایشی گویی برای این دل تنگ مان نیست خدا را رحمی ...
روزی دختری به پسری میگوید : چرا اگر من که دخترم با چند پسر دوست شوم... همه مرا بیحیا و بدصفت میبینند ولی اگر تو که پسری با چند دختر دوست شوی همه این موضوع را به زرنگیه تو میگذارند... و تو مورد تحسین قرار میگیری..??! پسر در جواب گفت زیرا.. اگه قفلی با چندکلید باز شود به درد بخور نیست و قابل دور انداختن است.. اما اگر کلیدی چند قفل را باز کند ... یک مزیت برای اوست.... آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بدو بیا
با سلام و احترام میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) و موسس مکتب جعفری حضرت امام جعقر صادق را که همزمان با پیروزی جمهوری اسلامی می باشد را یه خدمت اقای و سرورم حضرت حجت روحی فداه، همه مسلمانان جهان  و انقلابیون ایرانی تبریک عرض میکنم دعا نمیکنم کربلا نصیبتان شود دعا میکنم معرفت کربلا نصیبمان شود کربلا شور نمی خواهدشعور میخواهد.... قلمتان استوار و در راستای دولت کریمه مهدوی خداوند مارا پیرو راه شهدا قرار دهد. بروزم با خون شهدا در زیر پا..... اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای التماس دعا با حاجاتی روا
با سلام و احترام میلاد پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد (ص) و موسس مکتب جعفری حضرت امام جعقر صادق را که همزمان با پیروزی جمهوری اسلامی می باشد را یه خدمت اقای و سرورم حضرت حجت روحی فداه، همه مسلمانان جهان  و انقلابیون ایرانی تبریک عرض میکنم دعا نمیکنم کربلا نصیبتان شود دعا میکنم معرفت کربلا نصیبمان شود کربلا شور نمی خواهدشعور میخواهد.... قلمتان استوار و در راستای دولت کریمه مهدوی خداوند مارا پیرو راه شهدا قرار دهد. بروزم با خون شهدا در زیر پا..... اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای التماس دعا با حاجاتی روا
  • بهار انتظار
  • عیدبرعاشقان مبارک باد عاشقان عیدتان مبارک باد سلام میلاد پیامبرنور ورحمت،حضرت محمد(ص)وامام صدق وهدایت،امام جعفرصادق(ع)برشمامبارک
  • بهار انتظار
  • عیدبرعاشقان مبارک باد عاشقان عیدتان مبارک باد سلام میلاد پیامبرنور ورحمت،حضرت محمد(ص)وامام صدق وهدایت،امام جعفرصادق(ع)برشمامبارک
  • بهار انتظار
  • عیدبرعاشقان مبارک باد عاشقان عیدتان مبارک باد سلام میلاد پیامبرنور ورحمت،حضرت محمد(ص)وامام صدق وهدایت،امام جعفرصادق(ع)برشمامبارک
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام چند نفر دانلود کردند شما بازم تلاش کنید
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام چند نفر دانلود کردند شما بازم تلاش کنید
    حالا هر لحظه و هر ساعت را نه !! هر روز یا که شب هم نه !! ....... کاش یک جمعه در میان به یادتان باشیم .... حضور شما و غیبت خودمان را فراموش کرده ایم !!!
  • منتظر پرواز
  • آره دیگههه نامردیی شده... منم میخوام!!! تازه دوست خواهرم که شده 306!!!!!!
  • منتظر پرواز
  • آره دیگههه نامردیی شده... منم میخوام!!! تازه دوست خواهرم که شده 306!!!!!!
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام خدا رو شکر ما که دلشکستن تو کارمون نیست انشاالله که نخواهدم بود...
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام خدا رو شکر ما که دلشکستن تو کارمون نیست انشاالله که نخواهدم بود...
    سلام مادر امروز و دختر دختران دیروز و درود بر شما که از نسل سادندیس خورهای امام خمینی بعد و قبل انقلابید!الله اکبر خامنه ای رهبر
  • ساقی رضوان
  • آخییییییییییی اسمت شده فاطمه بانوووووووووووو
    . انشاالله ادامه دهنده راه مادرانمون باشیم. . . قالبتون خیلی زیباست
    سلام یاس مهربان

    اتفاقا من هم رد مورد زنان انقلاب نوشته ام.
    ما هم می توانیم توی صف مبارزه باشیم......
  • ساقی رضوان
  • تولد دختر امرووووووووووووووووزت مبارکککککککککککککک
    سلام! الحق و النصاف که حرف حق رو گفتی راستی منتظرت هستم
    سلام! الحق و النصاف که حرف حق رو گفتی راستی منتظرت هستم
    انشاالله که بی اعتنا نباشیم
    ما هم راهشان را ادامه دهیم ...
    انشاالله که بی اعتنا نباشیم
    ما هم راهشان را ادامه دهیم ...
    سلام بانو.خداقوت

    کاملا حق با شماست ..
    دلم برای خیلی چیزها تنگ است ... خیلی چیزها که نمی توانم از آن ها حرفی بزنم ...
    پاسخ:
    دلم گرفته از این روزگار دلتنگی گرفته اند دلم را به کـار دلتنگی دلم دوباره در انبوه خستگی ها ماند گــــرفت آینــــــه ام را غــــبار دلتنگی ,
    دلم برای خیلی چیزها تنگ است ... خیلی چیزها که نمی توانم از آن ها حرفی بزنم ...
    دلم برای خیلی چیزها تنگ است ... خیلی چیزها که نمی توانم از آن ها حرفی بزنم ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">