یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

برای بهترین ها....

شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۵:۳۱ ب.ظ

ازهنگامی که خداوند، بهترین هدیه اش ، کوثر، را به

 رحمه للعالمینش اعطاء کرد،

زن ، زیباترین آفرینش هستی

و مادر شدن بزرگ ترین لطف پروردگار لقب گرفت!

سپاس ایزد را به واسطه این لطف بزرگ!

و سپاس رسول مهربانی ها را که دینش ، بالاترین ارزش و احترام را برای زن در هستی قائل است!

و سپاس زهرا{س} را که آبروی زنان دو عالم است!

***

خدا روشکر که این وبلاگ و این منزل ما کاملا زنانه است ! و هر مردی در بدو ورودش میفهمه که مطالب اینجا به دردش نمیخوره!مگه نه خانوم های محترم؟چشمک

اما یک گلگی هم بکنم از دوستان عزیز که نمیدونم چرا سخته براشون بیان اینجا و یک سلامی خدمت ما عرض کنن! ناراحتولی راه به راه تو وبلاگ بعضی ها! نظر میدن! اون وقت اون بعضی ها همش میان و به بنده میگن : خیلی مونده تا به پای ما برسی! هنوز اول کاری!گریهالبته بگم که بنده بیشتر نظر خصوصی دارم و دوستان بیشتر ترجیح میدن این طوری با ما رابطه داشته باشن! ولی خب...  من اصلا حسودی نمیکنم ولی دلم میسوزه ها! آهم شما رو میگیره ها!شیطان

ببینم نمیشه وبلاگا رو زنونه مردونه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

***

خواهران عزیز! بازم دغدغه های اجتماعی !داره منو وادار میکنه نکاتی رو خدمتتون عرض کنم! حسب وظیفه ای که جامعه روی دوش من گذاشته ها!عینک باید خدمت مجردین محترم عرض کنم که:

اولا! کاش بشه هیچ وقت ما خودمونو دست کم نگیریم ! و اگر باور داشته باشیم زیباترین هدیه آسمانها به زمین هستیم ، در انتخاب همسر بسیار دقت میکنیم! چرا که مردی که قراره بیاد و این زیباترین رو با خودش ببره هم باید این باور رو داشته باشه! پس شما رو به خدا همسرانی رو انتخاب کنید که اول از همه ذاتا و ظاهرا و باطنا ! بلد باشند با جنس زن چگونه رفتار کنن و بلد باشند چطور احترام بگذارند! و خدا نکنه ابز بالا به پایین و به چشم همون عقل ناقص بهتون نگاه کنند! ( برای دوستانی هم که کار از کارشون گذشته! بگم که شاید جناب دیوونه غربتی بتونن یک دوره کلاس فشرده همسرداری براشون بگذارند!)

دوما! بعد ازازدواج میفهمید که زندگی فیلم و سریال نیست! از اون جهت که رمانتیک و عاشقانه به پایان برسه! ولی یاد بگیرید چطور زندگیتونو کارگردانی کنید!

ما زن ها تشنه محبتیم! خجالتاینو نمیشه کتمان کرد! پس از مرد آیندتون بخواهید که در سخت ترین شرایط هم محبتش رو از شما دریغ نکنه!قلب ( نخندید! خنده نداره! وقتی وارد زندگی شدید اون وقت به حرف من میرسید)!

ودر پایان!: محبت کنید تا محبت ببینید و اگر بهترین باشید برای همسرتان او هم بهترین خواهد بود برای شما!

اگر زیباترین دل را و نگاه را و حرف را برای او داشته باشید او هم فقط برای شما خواهد بود!

ان شاالله که تمام خواهران عزیز و دوست داشتنی من که مجرد هستند یک روز بهترین و پاکترین ازدواج ها رو داشته باشند!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۴۵)

  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • سلام بر بانو فاطمه.... نکاتتون رو آویزه گوشمون میکنیم  بانو
    جالب نوشته اید. موفق باشید.
    ....!
    jalebe....
    nazareton raje be tabadol link chie?
    کمی جای تامل داشت!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
    سلام عزیزم غصه نخور من هی میام بهت سر میزنم
    در مورد نکته آخر هم که فرمودی ان شاالله خدا از دلت بشنوه
  • چشمانی منتظر به راه
  • سلام
    خوشحالم از آشناییتون
    البته از قبل دورادور از طریق وبلاگ همسرتون با بعضی مطالبتون آشنا شده بودم.
    خوشحال میشم به کلبه ی من هم سری بزنید.
    امیدوارم بتونم افتخاردوستی شمارو داشته باشم.
    ... این را گفتم تا از همه شما جوانهای دم بخت ( که له له میزنید برای متاهل شدن!)
    --------------------------
    salam
    in 2vomin nazarame ke mizaram baraton dar kol
    webe khobi darid ham shoma ham hamsareton
    ama khastam 1 chizi begam
    man mojaradam
    ama jedan be har gheymati nemikham ezdevaj konam
    aslan to fekresh ham nistam chon zode
    jedan 1 ede lah lah mizanan?chera akhe?fek mikonan khili asone???shayadam fek mikonan khili bozorg shodan va moshkelat kochik shode barashon dige are???kash 1 ki bod in harfaro be khahare bande mizad
    mikhad ba kasi ezdevaj kone ke faghat mahi 200 toman hoghogh mikhad begire va karesham pare vaghte va khone ham nadaare va az ma khili pain tare az lahaze ejtemaii,ama khaharam mige melak faghat dino imaneshe
    in postetono ke khondam daghe delam taze shod,man ke kaf kardam az bas harf zadam behesh ke in ezdevaj ghalate,chi begam vala!!!kale shagh shode
    doash konid
    mamnon
    salam beresonid be hamsar va dokhtar
    ya zahra
  • یگانه سادات
  • اگر من ارزش خودمو بدونم

    بدون شک همسرم  به یقین میرسه که من فرشته زمینی ام
    آنانکه در حریم رضا عشق می کنند/کفران نعمت است بهشت آرزو کنند...
    سلام/ممنون ازحضورتون/نائب الزیاره بودم.
  • ساقی رضوان
  • یعنی شما نمیشناختید ایشون رو هنوز اون موقع؟!

    خدا رو شکر

    ایاشلا بهتررررررررررررر ترررررررررررررر شه
    پاسخ:
    چرا ما من کاملا دورادور زیر نظر داشتم ایشوووووووووووون رو! ,
    هرچند  پستاتون وقتی به خورد سیستم روانی من میره error میده ولی دوست دارم ! پستا رو می گما ... !  

    از صمیم صمیم قلبم و احساسم روزتون رو با تاخیر تبریک می گم و امیدوارم همیشه مثل الانتون احساس خوشبختی داشته باشید . یه همسر خوب یه مادر شایسته و یه مشاور وبلاگی جوجه مجردا ... !

    راستی زینب جون خوبه ؟ اغلب ( حدودا 90 درصد ) اطرافیان من معتقدند که من هیچ وقت بزرگ نمی شم !!!  کلا هم رابطه م بشدت با بچه ها خوبه . یعنی به تنهایی توانایی این رو دارم که با زینب جون ظرف مدت یه ساعت کلی ْآتیش بسوزونیم !

    سلام به زینب برسونید مامان زینب .
    از پستتون هم استفاده کردم . تند تند بنویسید ما هم تند تند کامنت میذاریم ....... ( من تا پست رو نخونم نظری نمی ذارم - مطمئن باشید که خیلی ها می خونند )

    دعا یادتون نره . ( بی دریغ محتاجم )
  • ساقی رضوان
  • سلاممممممممممم مامان خانووووووووووووووم

    خیلی خیلی خیلییییییییییییییییی خوشحالم که دیدمتون

    میگم اون وقتی که ایشون توی غربت و در غربی که.... بودن شما کجا بودید؟!

    زینب چطور شد؟‌بهتره؟

    ای پسته هم... چی بگم دیگه.. هر چی بگم یه چیزی میگید...

    پاسخ:
    سلام.هم چنین.ما در وطن مشغول خدمت رسانی بودیم!بهتره. ,
    سلام
    در سوره اسراء آیه 23 حق تعالی در مقام سفارش به پدر و مادر می فرماید : فَلا تَقُلْ لَهُما أُفٍّ به پدر و مادر اف نگوئید .
    مفسرین در اینجا می گویند کمترین بی احترامی که یک شخص می تونه نسبت به پدر و مادرش داشته باشد همین اف گفتن هست و خدا از این نهی کرده است.
    با توجه به مفهوم اولویت باید گفت ، وقتی انسان از اف گفتن نسبت به پدر و مادر نهی شده پس به طریق اولی زدن و فحش گفتن نسبت به آندو  مورد نهی حق تعالی هست .

    تو برای فرجت دست دعا را بردار

    شیعه را ورد زبان "آمـیــن" است

    ×××
    سلام علیکم

    آمدم در جواب کامنتتون بگم که دل به دل راه داره ... خیلی ارادتمندیم

    التماس دعا ، شدید
    یا علی علیه السلام

    سلام بر شما.
    هی هی هی...خواهر جان.
    درس. درس خیلی چیززززز خوبیه.... اکتشافات و این حرف ها هم مال یک دقیقمونه.....تو راه دانشگاه 1ساعت وقت رو از دست نمی دم معمولا به اکتشاف می پردازیم. :))
  • دختران باباعطا
  • ممنونم از لطفت عزیزم

    یاعلی
  • ساقی رضوان
  • دقیقا کی گفته هنوز خیلی مونده به پای ما برسی و ازین حرفا؟!؟!؟

    پاسخ:
    یه بنده خدایی که خودش هنوز خیلی مونده به پای ما برسه! ,
  • ساقی رضوان
  • سلامممممممممممممممممممممممممممم

    ای بابا این پُسته که به درد ما نمیخوره.... هی هیییییییییییییییی

    پاسخ:
    اتفاقا این پست رو فقط برای امثال شما نوشتم ها! ,
  • یاس مهربانی
  • ادامه پاسخ شما:
    6) انسان به واسطه همان قسمی که شیطان خورده که ما را به بیراهه بکشاند همیشه در معرض خطاست و شیطان هیچ گاه ما را به حال خود رها نمیکند! پس مراقبت از نفس زن و مرد نمیشناسد ومن بسیار اعتقاد به خودسازی نفس دارم که سدی میشه در مقابل خطاهای ناچیزی که گاه مارو به سقوط میکشونه. پس ما ادعا نداریم که پاکیم و ادعا نمیکنم که هیچ گاه به خطا نمی رویم. اما مراقبت از نفس را همیشه مد نظر قرار میدهیم.
    7) رابط همسری ما اونقدر پاک و زیبا هست که کسی توش ذلیل نباشه  روابطی که بر پایه اصول باشه هعیچ گاه هیچ کس توش ذلیل نمیشه!
  • دختران باباعطا
  • سلام بر یاس مهربانی عزیز
    بسیار از حضور گرم و صمیمانه تون ممنونم. آخ ما کی باشیم که شما بزرگوار بخواهید بهش حسودی کنید!!!!!!!

    از توصیه های بسیار زیباتون ممنونم. بسیار قابل استفاده بود.
    انشاءالله در زندگی مشترکان، همیشه شاد و سربلند و موفق باشید
    یاعلی
  • دیوونه غربتی!
  • بله!
    این هم نظریه دیگه!!

    پاسخ:
    ...بله! یه خورده ما رو به فکر فرو بردها! ,
    سلام.
    1. روز مادر رو خدمتتون تبریک میگم.
    2. فکر می کنم هر کی جای شما بود یه کم جدیت بیشتری به خرج می داد که دیگه بعضی ها !!! فقط به وبلاگ بعضی ها سر نزنند!! دوره زمونه بدی شده‌ها بیشتر مواظب باشید... خواهشا نگید من بهش اعتماد دارم و این حرفا چون هرچی سر زنها میاد از همین اعتماد بیجاشونه. نمیگم بدبین باشید ولی فکر نکنید این آقایون هم به خطا نمی‌رند!!!
    3. البته فکر می‌کنم جناب دیوونه غربتی بدجور ز ذ هستند و به همین خاطر شما اعتماد زیادی بهشون دارید.
    4. خطاب به جناب دیوونه غربتی: جدیدا خیلی ... شدید؟!!
    پاسخ:
    ا) سلام و ممنون از تبریکتون!2) جدیت چرا؟ مگه چی شده؟ احساس صمیمیتی که من با خوانندگان محدود وبلاگم دارم باعث شده که این فضا رو گاهی به فضای شوخی و خنده تبدیل کنیم . ضمن اینکه کلا قلم من اعتراضی است و در پس همین شوخی های اعتراضی حرف هایم را میزنم. پس احتیاج نیست شما جدی بگیرید.3) حریم خانواده و زن و شوهر اونقدر مقدس هست که مسایل این چنینی (اگرفرضاهم وجودداشته باشه) به فضای مجازی کشیده نشه و در همون حریم خانه و با گفتگو حل بشه.4)ازدواج اگر برمبنای اصول و برپایه عقل و عشق حقیقی باشه این مسایل بسیار موضوعات خنده داری برای همسران است. ضمن اینکه بنده منکرحس حسادت خانمو مها و احساس غیرت آقایون نمیشم ولی هر کدام در جا و مکان خاص خودش معنی داره.5) اطمینان بنده به همسرم فقط یک احساس نیست. یک اصل پذیرفته شده است. چون من ایشون رو با اطمینان انتخاب کردم! براتون جالبه بگم که ایشون سالها در غربت و در غربی که هوس ها انسان رو به بیراهه میکشونه سالم زندگی کردن! و اگر میخواستن اسیر هوس هاشون بشن هم امکانش بود و هم زمینه اش!  اما پاکدامنی رو انتخاب کردن.ادامه در بالا ,
  • دیوونه غربتی!
  • سلام ...
    مجدداَ، روزت مضاعف مضاعف مضاعف مبارک
    فاطمی باشی و فاطمی بمونی
    پاسخ:
    لفظا! مزه نمیده ها!...نقدا حساب بفرمایید! ,
    روز توووووووووووووووووووون مبارک باد
    سلام برشما
    سالروز آزادسازی خرمشهرمیلاد دخت نبی و امام راحل را خدمت شما تبریک عرض می نمایم.
    دوست عزیز ممنون که اینقدر نگران مجردها هستید ولی این سخت گیریها هم آخرش کار دستمون نده خوبه ...!!!
    شما که به ما سر نمی زنید ولی ما گذرمیکنیم از کلبه تان...
    با اجازه لینکتان میکنم...
    یا علی
    روزتان مبارکککک بانو
    وای عکس زینب تون رو الان دیدم.
    دل غشه گرفتم.
    به خدا ما که دخمل نداریم گناه داریما....دلمون می سوزه آخه.
    لا حول و لا قو~ الا بالله

    خدا حفظ کنه براتون .میوه ی دل و روشنی دنیا و عقبی تون باشه الهی...
    سلام و رحمت خدا
    به به خانم بشری
    خوشحال شدم از دیدن وب تون. فکر کنم قدیم تر ها به وبلاگ قبلی تون هم می آمدم.

    عید ولادت خانم فاطمه ی زهرا سلام الله علیها مبارک

    موفق باشید .
    یاعلی.ع.
  • الهام سادات (نَفَس)
  • یادم رفت ادرس وبم رو بزارم
  • الهام سادات (نَفَس)
  • سلام بانو
    خیلی خوشحالم با وبلاگ تون اشنا شدم
    مخصوصا این که از این پست حسابی کیف کردم
    لطفا من رو هم از دعای خیر تون واسه دخترای مجرد ( که له له میزنن واسه متاهل شدن! ) بی بهره نگذارید
    توفیقات روز افزون را از خدایم برایتان خواستارم
  • من از دیار حبیب
  • سلام بیایید و به خاطر این عید مبارک مرا عفو بفرمائید...

    عیدتون بدجور مبارک...
    آشتی؟؟؟
    پاسخ:
    آشتی!....بخشیدیم شما را! ,
    روزتان مبارک بانو
    فاطمه یعنی شرف یعنی حجاب ، فاطمه فخر زنان روز حساب ، فاطمه یعنی رضای کردگار ، شاهکار خلقت پروردگار
    آره دیگه یادم نبود دخترا بابایی هستن..... ایشالا همیشه در کنار هم سالم و سلامت و خوشبخت باشید.
    ما که شوخی می کنیم شما فک نکنین بچه پررو هستیم توروخدا....باشه؟؟؟؟
    پاسخ:
    نه عزیزم ! شما تاج سرید!...این حرفا چیه؟ ,
    سلام،
    کلا زیاد به فکر دخترای مجرد هستید و نسبت بهشون احساس مسئولیت میکنید.
    در این مسیر موفق باشید.
    "یا علی"
    ما دربست قبولتان داریم بانو
    پاسخ:
    ما جلوی شما هنوز سر به زیر داریم جان جانان! ,
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    اول تا یادم نرفته در مورد دو تا کامنتی که لطف کردید و برامون گذاشته بودید و به دلایلی تایید نشده بود(چند روزی رو منزل نبودیم و یه مختصر استراحتی داده بودیم به خودمون) ممنون.
    بعدم در مورد مطلبتون باید بگم که خدا خیرتون بده درس خوبی به مجردا دادید و توصیه های بجایی بود.
    امیدوارم همه چه اونایی که ازدواج کردن ,چه قراره در آینده زندگی تشکیل بدن و چه ...همه خوشبخت باشند.
    راستی جلو جلو روز زن و البته مادر رو تبریک بگم بد برم
    در پناه خدا
    سلام علیکم.

    احوال شما خوبه؟ خواستم فقط بیام و بابت کامنتتون تشکر کنم که دیدم شما بانوی دیوونه غربتی هستیدبرادر بزرگوار ما که خیلی به گردنمون حق داره.گفتم برای همین تشکرم رو خیلی ویژه تر کنم.

    راستی پیشاپیش تولد بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن و روز مادر رو خدمتتون تبریک میگم و ارزوی بهترین ها رو براتون دارم.

    راستی توی چند پست قبل دیدم که شما یه زینب کوچولوی خانوم هم دارید .به خاطر داشتن چنین گل زیبایی بهتون تبریک میگم.انشاالله که خدا برای شما و باباشون نگهش داره.

    موفق باشید..در پناه حق
    سلاااااااااام خدمت بانوی اجتماعی نویس خودمان.من تو فکرم زینب خانوم کی میاد تو دارو دسته ی ما. یکم جناب دیوونه غربتی رو بیشتر اذیت کنیم....

    جااااانم. آخه ما که هنوز وارد زندگی نشدیم....یه چیز بنویس به درد الانمون بخوره...
    اینم خصوصی نذاشتم. که بگم ما اینجا حرف درگوشی نداریم....
    پاسخ:
    عزیز دلم زینب بیشتر با باباشه تا با من ,
  • من از دیار حبیب
  • سلام
    باور کنید من چند بار اومدم اینا کامنت گذاشتم ولی بعدش فکر می‌کردید شما منو تایید نکردید
    یعنی اینجوری نبوده ان‌شاءالله؟
    پاسخ:
    ,
  • من از دیار حبیب
  • راستی ممنون بابت راهنمایی‌های خوبتون برای ما.
    زندگی من بنظرم همانقدر غیرطبیعی ،نامعلوم و باور نکردنی میآید که نقش روی قلمدانی که با آن مشغول نوشتن هستم-گویا یکنفر نقاش مجنون وسواسی روی جلد این قلمدانی را کشیده -اغلب باین نقش که نگاه میکنم مثل اینست که بنظرم آشنا میآید -شاید برای همین نقش است ، شاید همین نقش مرا وادار به نوشتن میکند...

    صادق هدایت
    نکات بسیار آموزنده ای بود دوست عزیز  
    دوستان عزیز بلاگفایی!
    به هیچ عنوان نمیشود در وبلاگ هایتان نظر گذاشت!
    ایراد از من است یا شما؟
    خدمت رسیدیم تا سلامی عرض کنیم
    در باب پستتان هم:
    درست میفرمایید
    حرف حق جواب نداره
    خوشبخت بمانید انشالله
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.ما که هر کاری کردیم نشد در وبلاگتان نظر بگذاریم ! ,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">