یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

آه و حسرت ماند بر جا......!!!

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۱۲:۲۶ ب.ظ

فکر گُل های نداده....ناراحت

و کادوهای نرسیده...!گریه

دیوانه میکند بانویی را که یک سال منتظر است! کلافه  

باز تا سال آینده صبر می کنیم و البته امسال نذری بسی سنگین تر میکنیم!

  ****

فقط برای شرمندگی جناب همسر ! بود و بس! دل شکسته

....و البته دلداری به خودمان که ؛ عیبی ندارد! تو بانوی خجالتنمونۀ مردی هستی که مشغول چندین جهاد در چندین جبهه است!!!تشویق

خدا خودش اجر ما را می دهد!!قهر .....ولی کِی جبران می شود این  کم کاری های در قبال خانواده!!!عصبانی

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۴۳)

سلام فاطمه بانو مثل اینکه سرتون خیلی شلوغه ، ولی ما به یاد شما هستیم برگشتید به ما هم سری بزنید یاعلی
آخییییییییییییییییی باید منتظرهمچین روزهای اسف باری هم باشم:((
به نام حضرت دوست روزگار ما با روزگار شما فرق هایی دارد ...
سلام
کجایی شما یاس بانو خانم ؟؟
  • عشق ک ر ب ل ا
  • چه زیباست بخاطر همسر تحمل کردن سختی ها.نوعی جهاد است... برای رضای خدا موفق باشید. التماس دعا یا علی
    چرا نیستید بانو؟
    سلام دوباره آپم «هارپ چیست؟» منتظر حضور و نظر ارزشمندتون التماس دعا
    قال رسول الله صلی الله علیه و آله :

    اِنَّ هذَا القُرآنَ مَأدُبَةُ اللهِ فَتَعَلَّموا مَأدُبَتَهُ مَا استَطَعتُم .

    این قرآن میهمانی ویژه خداوند است پس تا آنجا که توان دارید از این ضیافت بهره ببرید./   مجمع البیان 1/16





    قال رسول الله صلی الله علیه و آله :

    اِنَّ هذِهِ القُلوبَ لَتَصدَاُ کَما یَصدَاُ الحَدیدُ وَ اِنَّ جِلاءَها قِراءَةُ القُرآنِ .

    براستی این قلبها زنگار می گیرد، همان طور که آهن زنگار می گیرد، جلای قلب ها قرائت قرآن است . /     ارشاد القلوب / 78






    قال الرّضا علیه السلام :

    لا تَطلُبُوا الهُدی فی غَیرِالقُرآنِ فَتَضِلّوا.

    هدایت را جز از قرآن مجویید که گمراه خواهید شد ./   امالی صدوق /438
    سلام آپم... نظر یادتون نره؟ «ماجرای برج شیطان در مکه و سایه شیطان بر کعبه...»
  • - خط ِ تیره -
  • سلام بانو حال ِ دستتون چطوره ؟؟ : ) کی میشه ک بنویسید دوباره ؟
  • دندان عقل
  • سلامی معطر به یاد عطر یاس...


    دعوتید به خانه مجازی من...
  • بنت الهدی
  • سلام اینا در حد شوخی بود دیگه! وگرنه شما بیش از اینا مهربونید...ایشالا در کنار هم سالهای سال با خوشی و عاقبت بخیری زندگی کنید و ثمره ی آرامش شما تزریق روح ایمان به خدا در جامعه باشه در پناه ولیعصر عج شاد و آرام باشید
  • منتظرم آقا
  • یا اول اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم سلام به مناسبت جشن نیمه شعبان تصمیم گرفتیم هدیه ناقابلی تقدیم آقامون بکنیم: "ختم سوره اسرا و ختم صلوات" برای ثبت نام و جزئیات بیشتر به وبلاگمون سر بزنید... اللهم عجل لولیک الفرج _______________________________ ان شاالله سال بعد
  • دختران باباعطا
  • سیدالساجدین علیه السلام:  راضی بودن به سخت‌ترین مقدّرات الهی، از عالی‌ترین مراتب ایمان و یقین خواهد بود. سلام خواهر جان اعیاد شعبانیه را تبریک عرض می کنم. دیگه به وبلاگت سر نمی زنی؟ لااقل به دختر باباعطا سر بزن بانو با مطلبی تحت عنوان "  روزت مبارک بابای پاسدارم" به روزم التماس دعا
    سلام بربانوی مهربان مادوران شماراگذرانده ایم اما امروز ارزوداریم یکی ازان روزها باهمان شرایط تکرارشود پس قدرزندگیتان رابدانید واز کنار هم بودنتان استفاده کنید
    از مطالبتان لذت بردم خدابرای هم حفظتان کند
    http://rahefarda.mihanblog.com تقدیمی ست ناچیز به مولا علی(ع) .... نقد و نظرات گهربارتان را درباره این نوشته بفرمایید
  • دختران باباعطا
  • سلام خواهر جان خوبی؟ چه خبرا؟ سر نمی زنی؟ به روز نمیشی؟ بیا عزیزم. خوشحال میشم یاعلی
    دوره ی ارزانیست تن عریان ارزان آبرو قیمت یک تکه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر و چه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر انسان... به روزم.. و منتظر حضور و نظر ارزشمند شما.
    سلام دل نوشت های زیبایی دارید خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... یا علی
  • منتظر پرواز
  • کامنتای اول این پست غوغا می کنه هااااا کجایی بانو... هنوز در کف صفر های کادوتییی!!! :دی بس که زیاد بوده دیگهههه
  • منتظر پرواز
  • کامنتای اول این پست غوغا می کنه هااااا کجایی بانو... هنوز در کف صفر های کادوتییی!!! :دی بس که زیاد بوده دیگهههه
    سلام بانوی مهربانیا با احترام لینکتان کردم خوشحال میشم سر بزنین
    ای بانو جان...این حدیث و گلایه رو امسال بانوان زیاد داشتند! فکر کنم جامعه ما به انقلاب فکری و رفتاری برای همسران نیازمند باشد ! جا دارد از همسرم رسماً تشکر کنم:) البته ادغام مناسبت فرمدن ایشون:) ...دلت شاد بانو...یاحق
    سلام بانو.
    غم مخور

    روز مرد درراه است.جبران میکنیم محبت و کادوهایشانرا.

    ولی ماکه دل نداریم برای اینگونه جبران.

    خدا سایه شانرا از سرمان کم نکند...شکر...راضیییم

    اجرتان با حضرت زهرا فاطمه بانو.
    قدیم ها استادمان میگفت هر جای دعا نگاه کردی ببینی چقدرش مانده ، کتاب دعا را ببند ! تا همین جا بس است.

    این روزها حساب زندگی ما شده که ببینیم چقدرش مانده است
  • دختران باباعطا
  • سلام بانوی صبور و مهربان ایام ماه رجب مبارک خدا به شما خیر دهد که کم کاری های همسر محترم را ندیده می گیرید. ""بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح میکنیم! مواظب باشید "ایمانِـتان سقوط نکند..."" شهیدمحمدجهان آرا به روزم با ادامه گزارش "سفر به ارتفاعات بازی دراز" التماس دعا
    الهی بمیرم.این درد رمشترک اکثر خانوماست مادر نارحت نباش.
    قال الصادق علیه السلام :

    اَلقُرآنُ عَهدُ اللهِ اِلی خَلقِهِ فَقَد یَنبَغی لِلمَرءِ المُسلِمِ اَن یَنظُرَ فی عَهدِه وَ اَن یَقرَأَ مِنهُ فی کُلِّ یَومٍ خَمسینَ آیَةً .

    قرآن پیمان خداوند است با بندگانش، شایسته آن است که انسان مسلمان در پیمان خود نظر کند و هر روز پنجاه آیه از آن را بخواند .                                

    اصول کافی 2/609
    چه خبره اینجا؟ تولد مولد بوده آیا؟ هر چی هست خو مبارکه خانووم
    کلا نباید از مردها توقعی داشته باشیم به نظرم خدا ما را با این مردها طرف کرده تا یاد بگیریم فقط از خودش بخواهیم و توقع داشته باشیم- کاش می توانستیم روز مرد جبران کنیم که نمی توانیم روزمان مبارک
  • من از دیار حبیب
  • خدا حفظتون کنه و حفظشون
    وقتی محبت باشه این چیزا زیاد مهم نیست
    هرکس محبتشو یه جوری نشون میده
    خدا رو شکر که شما اهل چشم و همچشمی نیستید.
    سلام بانو جان عزیزم من موندم اگه این کارتای هدیه اختراع نمیشد این مردا چه میکردن؟ اون پستتو که زینب کوچولوتون کلافتون کرده بودو خوندم خیلی خندیدم و خوشمان امد دختر ما هم از این هنرها راوان دارد البت دیکگه واسه خودش خانم شده -مثلا حتما به من یر بزن التماس دعا
    سلام بانو جان عزیزم من موندم اگه این کارتای هدیه اختراع نمیشد این مردا چه میکردن؟ اون پستتو که زینب کوچولوتون کلافتون کرده بودو خوندم خیلی خندیدم و خوشمان امد دختر ما هم از این هنرها راوان دارد البت دیکگه واسه خودش خانم شده -مثلا حتما به من یر بزن التماس دعا
  • از فاطمه بانو...به همسر!
  • بنازم به ناز ِ آنکه ننازد به ناز ِ خویش

    ما را به ناز ِ نازفروشان نیازی نیست .......
  • از فاطمه بانو...به همسر!
  • از بس به ساعت زل زدم ، روز و شبم را هم
    من می شمارم با همین اعداد یونانی.....!!!
  • از فاطمه بانو...به همسر!
  • انگار خودش نبود،عاشق شده بود
    بیچاره چقدر زود عاشق شده بود

    افتاد،شکست،زیر باران پوسید
    آدم که نکشته بود،عاشق شده بود
  • از فاطمه بانو...به همسر!
  • یکی در آرزوی دیدن توست
    یکی در حسرت (....)! توست

    ولی من ساده و بی ادعایم
    تمام هستی ام خندیدن توست!
    شهید کردید همسره مربوطه رو که :D
    سلام من و همسرم بعد از بازگشت از سفر معنوی حج تصمیم گرفتیم وبلاگ داشته باشیم .خوشحال میشیم اگر به کلبه کوچیک ما هم سری بزنین
  • از همسری شرمنده به بانویی مهربان و فداکار!
  • عدد رو میگما !!!
    پاسخ:
    من هم عدد رو گفتم هم صفراشو.. ,
  • از همسری شرمنده به بانویی مهربان و فداکار!
  • البته ای کاش این رو هم ذکر می کردی که ما خیلی هم این روز رو فراموش نکردیم!
    شرمنده که صفر های کارت هدیه کم بود
    پاسخ:
    .......مایه آبروریزی بود!!!! ,
  • از همسری شرمنده به بانویی مهربان و فداکار!
  • من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    از این همه کم لطفی خودم نسبت به شما شرمندم!
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    از این همه محبت شما شرمندم!
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    من
    از خدا خودم ممنونم برای داشتن شما بانو جانم
    پاسخ:
    شرمندگی که دیگه فایده ای نداره...ولی این شکر نعمت خیلی خوبه! اینو همیشه آویزه گوشتون کنید! ,
  • از فاطمه بانو...به همسر!
  • حتما پیش خودت میگی ، ببین روز زن این طور عاشقانه برام نوشته روز مرد دیگه چی کار میکنه....! ( یادته اون وقتا که تو غربت بودی من چقد از این آیکون بدم می اومد؟ بعد تو برا اینکه حرص منو در بیاری همش از این آیکون استفاده میکردی ...ببین حالا دیگه برام عادی شده!!!!...عــــــــــــــــــــادت کردم! به تــــــــــــــــــــو و به عادت هایت!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">