یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی8

پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۰۱ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۳۳)

سپاس
  • بنت الهدی
  • و...یاران امام حسین انتخاب نشدند که خود برای فدا شدن برای امام راه را انتخاب کردند....حاصل انتخابشان را خداوند مهر جاودانگی زد...
    ممنون از حضور و مطالب بسیار زیباتون
    عبدالله بن مسعود مى گوید پیامبر اکرم (ص) فرمود :

    لولم یبق من الدنیا الا لیلة لطول الله تلک اللیلة حتى یملک رجل من اهل بیتى یواطى اسمه اسمى و اسم ابیه اسم ابى یملاء ها قسطاً و عدلاً کما ملئت ظلماًً و جوراً ...

    اگر از عمر دنیا جز یک شب نماند، خداوند آن شب را چندان دراز گرداند تا مردى از اهل بیت من به سلطنت رسد که نامش نام من و نام پدرش نام پدر من مى باشد . و او زمین را پر از عدل و داد کند چنان که پر از ظلم و جور شده باشد...
    با آسمان قسمت بکن بال و پرت را
    بردار از روی زمین چشم ترت را

    فردا که سهم عاشقان را داد زهرا
    بالا بیاور از میان خون سرت را
  • من از دیار حبیب
  • ای اسیر پرده‌ی غیبت بیا
    صاحب هر روضه و هیئت بیا
    ای دلت آشفته‌ی موی حسین
    می‌رسد از اشک تو بوی حسین
    ای محرم جلوه‌ی هر روز تو
    سوخت عالم از شرار سوز تو...
  • ساقی رضوان
  • چی شده؟ من یادم نمیاد کاری کرده باشم ها
    کی می رسد مهدی زهرا؟؟؟دلمان تنگ است...
  • نقطه‌های عاشورایی
  • مینیمال‌ها روضه می‌خوانند، اینجا
    .... افسوس که کم گذاشتیم !!
    http://rahefarda.mihanblog.com
  • حقوقدان منتظر
  • ارادتی عجیب دارم به شخصیت جناب زهیر و ایمان دارم حجت تا پیش از زیارت اربابنا الحسین روحی له الفدا بر او تمام نشده بود...ایمان دارم زهیر راه رادرست رفته بود لقمه اش پاک بود عبادتش خالصانه بود فقط حقیقت را نمیدانست و وقتی فهمید حق را با شجاعت برگزید ...
    سر ما و استان ارادت دوست...
  • زینب علوی
  • یلدای پیرمرد طولانی بود به روزم. بانو جان با آمدنت خوشحالم می کنی؟
    اینجا چیزی بجز دوری تو به من نزدیک نیست اللهم عجل لولیک الفرج
  • زینب علوی
  • کاش ملت ما هم بیدار میشد... اسم کشورمان را گذاشتیم اسلامی و دلمان را به همین اسم خوش کرده ایم و به خواب رفته ایم. کاش بیدار شویم و قیام کنیم علیه نفاق و ریا که موج میزند توی رابطه هامان
    اینها هم سی  سال سکوت کرده وتن به ظلم دادند
    اگر ان روز ندای امام مارا میشنیدند که فریادمیزد: ای ملتهای عرب... ای مسلمانان ...به پا خیزید...
    دیگر سی سال حکومتهای این دیکتاتورهای یزیدی رو تحمل نمیکردند...
    خدایا..
    من نمیخواهم زهیری شهید شودم...
    نمیخواهم برای امامم حُـــر ریاحی  باشم...
    میدانم با زهیر و حر بودن امام زمان نمی اید...
    حر و زهیر غریبی امامشان را که دیدند به یاریش رفتند!!
    اما ما اصلا نمیذاریم آقا  غریب واقع شود که در غربتش یاریش کنیم!!!
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    ما منتظر صبح شب یلداییم ...
    دستی به دعا تا فرج فرداییم...

    اللهم عجل لولیک الفرج.
    شاید گِله ام/ را بخوانید
    شاید گِله شما/ هم بود.
    یا لها من طول الیله...
    ________
    زیبا والبته پرباراجرکم الله
    راستیــــــ   التماس دعای فرج...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • ((ما امت محمد _صلوات الله علیه_ هستیم!))



    هی بانو هی...سلام...یعنی می شه این شب یلدای دوری ما هم سر برسه؟؟؟ما هم بشیم زهیر ارباب؟؟!یا زهرا...
    کافیست ارباب نگاهی کند ؛
    از همان ها که بر زهیر کرد ... و زهیر مسلمان چشمان ارباب شد!

    سلام.
    مثل همیشه عالی بود!
    این روزها کاش فراموش نمی کردیم دعا برای برادرانمان // زهیر های زمان فعلی  // را ...

  • من از دیار حبیب
  • سلام
    قصه‌تونو دیشب خوندم ولی وقتی اومدم کامنت بذارم نمیدونم چی شد که نشد...
  • منتظر پرواز
  • شب یلدا بود اما...چه کسی حرمت ظلمات بیش از آن را نگه داشت...در..
    خرابه های شام...
    التماس دعا
  • زهرا محدثی خراسانی
  • هواللطیف

    متن زیبایی است بهره بردم

    موفق باشید و بدرود.
  • ساقی رضوان
  • بح بح

    نفر اول مسابقه ی بوی سیب
  • زینب علوی
  • سلام بانو جان. با غریب تر از علی به روزم. خوشحال میشم تشریف بیارید
  • بهار انتظار

  • ------------------------------------------
    من می خوام هیشکـــ ـی نباشــــ ه
    اگــ ه تــــ ـــــو با مــن نباشــــ ــی
    شــ ــور توی سینــــ ه زنی نیستــــ
    اگــ ه تــــ ــــو نمکــــ نپاشــــ ــی
    ------------------------------------------

    ...و با یک شهادت جاودانه می شود!
    عالی بود
    خیلی خوب بود
    سلام
    شب یلداست چنان باش خرابت نکنند/ غافل از واقعه کرب و بلایت نکنند/ ای که دم میزنی از عشق حسین بن علی/ آن چنان باش که ارباب جوابت نکن
    زهیر با نگاه صاحبش به عرش رسید
    ما را نگاه صاحبمان آرزوست...

    یا علی مدد است...
    الله اکبر
    .......
    رقص ِ زلفت سر ِ نی دیدم و با خود گفتم / بین هفتاد و دو سر کاش سری بود مرا
    کاش ما هم لایث شویم زهیری شدن و زهیری بودن و زهیری ماندن را ... رو زهیری رفتن را ...
    فردا زمین پر می شود

    از بوی باران

    گل می کند اندیشه ی چشم انتظاران

    فردا

    زمین فرش قدوم یار می گردد

    از هر طرف

    آیینه می بارد

    فردا

    زمین آدینه ی دیدار می گردد

    از هر طرف

    آب و گل و آیینه جاری

    فردا

    به پایان می رسد

    چشم انتظاری

    بی قراری


    «شاعر:بیگی حبیب آبادی»



    وبلاگ به روزشد.

    http://1tarannom.blogfa.com
    سلام خدمت شما بزرگوار... خییلی متاثر شدم قلمتون استوار .
    امون از سوز اشک و آه زینب / سر تو روی نی همراه زینب/ شب یلدای غربت نا تمومه/ بیا یک سر خرابه ماه زینب !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">