یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی 7

پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۱:۲۴ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۳۲)

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
بوی سیب بهانه ایه برای تبادل لینک
اگه افتخار میدید ما رو با عنوان فلش ساز لینک کنید
و اطلاع بدید با چه عنوانی لینک کنم
موفق باشید
با طلوع هر صبح فکر کن تازه به دنیا آمدی
و مهربان باش و دوست بدار ،
شاید فردایی نباشد

موفق باشی
سلام
نبُود شبی ز شب‌ها که رسد به گرد ِ پای شب ِ بی حسین ِ زینب ...
رسول خدا (صلى الله علیه و آله) فرمود:

الشتاء ربیع المومن یطول فیه لیله فیستعین به على قیامه و یقصر فیه نهاره فیستعین به على صیامه؛

زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى کوتاهش براى روزه دارى بهره مى‏گیرد.

(وسائل الشیعه، ج 7 ص 302، ح 3)
سلام چه جالب هم وبلاگ خودتان پرمحتواس هم همسرتان
من و همسرمم دوتا وب داریم یکی اون یکی من
دعوتین به وبلاگ مشترک مان یعنی به جز اون دوتا
یاعلی
  • بنت الهدی
  • ای کاش جای کاسه آبی بودم که دست به دست کودکان اسیر کربلا می گشت و آنها با لبهای خشکیده شان به جای آن که آب بنوشند با کاسه را نظاره می کردند و با اشکهاشان بر حجم آب می افزودند
    چشم آفتاب هم تورا گرفته است حسین جان...ببین چگونه برای تابیدن بر بدنت بی تاب است!
    سلام...
    چه ایام جانسوزیست!
    امـــــــان از دل زینب ؛س؛


    یا رحمه للعالمیـــــــــــــــــــن
    سلام عزیزم
    نمیدونی چقد دلم گرفته
    روضه ها که تموم میشه ادم احساس غربت میکنه!!!
    این حدیٍ دلدادگی هات کلی اروم میکنه ادمو
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآاه
    سلام
    ممنون از حضورتون
    از مطالب ارزشمندتون بهره بردم
    التماس دعا
    یا حق
  • من از دیار حبیب
  • بود ذکر سجاده‌‌ی هر فقیری
    امیری حسین و نعم الامیری...
  • دریا لباس خاکی پدرم بود !
  • گاهی باید دیر شود !

    گاهی باید خورشید اشتباهی از یک طرف دیگر بیاید


    اما نمی شود !!

    کاروان باید برسد !
    روضه های بعد از عاشورا خیلی سخت ترند
    خیلی تلخ تر
    خیلی جان گداز تر!
    خدا به حضرت صاحب عزا صبر دهد
    و به شیعیان حضرت خون خدا!

    یا علی مدد است...
    سلام.از شما دعوت میکنم تا در ختم قرآن هدیه به امام حسین (ع) و شهدای کربلا شرکت کنید.منتظر شما هستم.التماس دعا
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام چه جانسوز...
    سلام"
    کربلا نشان داد با شکیب بر عطشی، میتوان برای همیشه تاریخ را سیراب کرد.
    موفق باشید.
    یا علی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    چه دعایی کنمت بهتر از این
    که کنار پسر فاطمه هنگام اذان سحر جمعه ای از این ایام ،
    پشت دیوار بقیع ، قامتت قد بکشد ، به دو رکعت صلواتی که نثار حرم و گنبد بر پا شده حضرت زهرا بکنی
    لبیک یا حسین...
  • جزب الله (خواهران)
  • سلام

    عجب   رازی در این ماجرا نهفته   است که جز با اشک و آه بر زبان جاری نمیشود...

    امان از دل زینب...
    کسی صدای مرا شنیده آیا !


    سلام.
    آهسته تر خورشید ...
    کربلای دیگری در خرابه انتظار زینب را می کشد ...
    آرامتر از روزی که حسین در قتلگاه بود...
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند

  • .

    قافلـه رفت من از همسفران جـا ماندم . . .

    من از قافله عشــق  جدا را دریـاب



    .
    سلام
    ح س ی ن سنگ می خورد، من در مجلس غیبت می گویم: لبیک یا ح س ی ن! لبیک...ح س ی ن از اسب به زمین می افتد عرش به لرزه در می آید و من در پس خنده های مستانه ام فریاد میزنم: لبیک...ح س ی ن رمق ندارد باز فریاد میزند: هل من ناصر ینصرنی؟ من به دوستم دروغ میگویم و باز فریاد می زنم: لبیک...ح س ی ن سینه اش سنگین شده است، کسی روی سینه است، ح س ی ن به من نگاه می کند می گوید: تنهایم یاریم کن... من گناه می کنم و باز فریاد می زنم: لبیک... خورشید غروب کرده است... من لبخندی می زنم و می گویم: اللهم عجل لولیک الفرج...
  • من از دیار حبیب
  • دانی چه روز دختر زهرا اسیر شد
    روزی که طرح بیعت "منا امیر" شد
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • آرام تر از روزی که نیم روزت کربلا شد...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • آرام تر از روزی که نیم روزت کربلا شد...
  • دختران باباعطا
  • سلام خواهر جان
    دلنوشته هایت بسیار زیباست
    ممنون که خبر کردی
    این روزها نیاز به دعا دارم
    سلام بانوی عزیز...کاش غروب شود سریعتر...آفتاب داغ است و بچه ها در غل و زنجیر...یا زهرا
  • من از دیار حبیب
  • امان از دل زینب...

    چی گذشته بهشون...

    تمام تلاشم اینه که آنچه شنیدم باور نکنم...
  • حقوقدان منتظر
  • چه شد که مدعیان تشیع از اچه بدست ان ها !! اتفاق افتاد خجالت نکشیدند!!! انچه ذمی را  وقوع  ان شرمنده میکرد  توجیه شد... چه شد که مهربانی دستان علی با تیغ !! پاسخ گرفت...
    التماس دعا
    یاحق
    √ گـر بگذرے ز خــاکــم و گــویـے تورا کــه کشـــت * فــریـــاد خیــزد از کــفـنــم آرزوے ِ تــــــو

    / یا مظــــلوم /

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">