یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

بهانه!

دوشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۹:۲۶ ق.ظ

دلم خیلی دنبال بهانه می گشت برای نوشتن!

دلم این روزها بهانه زیاد دارد....اما نه برای نوشتن!

***

کاش میدانستی سکوتم چقدر حرف ها دارد ....

حرف ها دارم با توی ای مرغی که میخوانی نهان از چشم...

 

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۴)

سلام.
بانو جان. روز مادر با تاخیر مبارک....
انگار این روزها همه دنبال بهانه اند برای نوشتن مثل من ...
کاش بهانه ی ما هم از راه برسد کاش....

یا مهدی عجل الله تعالی فرجه
انگار این روزها همه دنبال بهانه اند برای نوشتن مثل من ...
کاش بهانه ی ما هم از راه برسد کاش....

یا مهدی عجل الله تعالی فرجه

سلام.....لطف دارید شما..مزه اش به همون رنجه ی قدوم بود....تشکر از شما بانو.

با اکتشافات رنگین کمونی در خدمتم
  • بچه های اردبیل
  • سلام دوست عزیز ...
    خوب هستین ؟
    اومدیم دعوت کنیم به وبلاگ ما هم سر بزنید
    اگه دوس داشتین بیایین اگه دوس نداشتین هم دوباره بیاین
    متظر حضور پر مهرتـــــــــون هستیم
    آلله آمانیندا یعنی در پناه حق
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • سکوت سرشار ازناگفته هاست وناگفته ها پر بها ترین داشته هاست .
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • سکوت سرشار ازناگفته هاست وناگفته ها پر بها ترین داشته هاست .
    ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون بانو
    و لا تَحمِل علی میزان ِ الانصاف ِ عملی
    سلام
    خدا که میدونه اما از اونجا که میگن هر کسی کم و بیش میدونه تو این دنیا چیکار کرده و چه گلی به سر خودش و دنیا و آخرتش زده شما اسمش رو چی میذارید؟؟؟؟؟؟
    من گاهی بهانه برا نوشتن نه دلیل برا نوشتن دارم اما یا فرصتش نیست یا دلی که همراهی کنه......
    سلام علیکم. شما لطف دارید بزرگوار. خدا دخترتون را براتون حفظ کنه
    امروز تو یه جایی بودم که چپ و راست کلیپ از مشهد الرضا و نوای یا امام رضا ادرکنی پخش بود ..... دل گرفتن هم که حتما دلیل نمی خواد !

    به خاطر تهیه گزارش رفته بودم ولی نمی تونستم چیزی بنویسم . با خودم لج کرده بودم . نمی خواستم بغضم بشکنه ... غر می زدم سر دوستم که بلند شیم بریم بدون هیچ بهانه ای .......
    نشد ... نرفتیم ... نتونشتم ...
    من تا به حال شعر نگفتم ولی طبع ادبیم گل کرد و شروع کردم به نوشتن که نتیجه ش به جای گزارش شد این شعر رو با تمام نقص هایی که داره ( به بزرگواری خودتون ببخشید)  بدون هیچ بهانه ای تقدیم شما می کنم :

    قلمم بی اختیار نام تو را مشق می کند
    نامت عزیز دلم ، چشم را خمار می کند
    خماری این چشم ها بهانه است ، بهار من
    این دل بی صدا، دمادم، هوای تو می کند ......

    سکوت و اشعه نگاه گاهی بهترین و بلندترین حرف هاست .....
    دعا کنید
    یا علی
    پاسخ:
    ... و بهانه دل شما هم امام رضاست!چه زیبا بهانه ای! ,
    این نوا هم تقدیم به ساقی عزیز که انگار خیلی دلش بهانه کربلا را میگیرد این روزها!
    کربلا....
    دل من این روزها همه اش دنبال بهانه می گردد ...
    بعد وقتی مثل امروز ناگهان ابری هم می شود زیر لبم این شعرها را زمزمه می کنم با مولایم
    دل من گرفته از این سفر، نگهم به در که رسد خبر
    فکنم به هر طرفی نظر که تو را به گریه صدا کنم
    تو بهار من تو صفای من تو نشان لطف خدای من
    که تو را رسانده برای من به چه واژه شکر خدا کنم ...
    لبریز از حس نوشتنم. بهانه می خواهم و نمی آید ...
    پاسخ:
    لبریز...بهانه!...نمی شود برای من!..........سلام! ایمیلت را نمی دهی خواهر عزیزم؟ تا لااقل یک راه ارتباطی داشته باشیم! ,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">