یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

زمین گیر!

دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۰، ۰۳:۲۲ ب.ظ

برای ما که فرقی نمی کند خوب باشیم یا بد...هر وقت که بخواهیم ، او لطفش را نثار ما میکند!

اما... برای تو فرق میکند خدا؟

آسمان سهم کسی چون من بی بال نبود.....کار دل بود که اینگونه زمین گیر شدم!

 خواستم برای تو بهترین باشم خدا.... دلم ، گاهی راه را کج می رود...تو راهنمای دلم شو....تو باز هم مهلت بده برای خوب شدنم!

***

 زینب ( دختر نازنیم!) این روزها وارد سوالات تخصصی دوران کودکی اش شده!...وقتی روز تولد حضرت زینب (س)، از آن بانوی بزرگوار برایش گفتم(البته به زبان کودکی) ، مرا چنان آماج حملات پی در پی اش قرار داد که ...که کم آورد! حالا شما به من بگید من چه طور به این دختر 3 ساله بفهمونم که مادر زینب (س) مزاری ندارد که ما به زیارتش برویم!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۵)

سلام
و ممنون
رفتى، اما ز تو منظومه غم بر جا ماند

با دل خسته و بشکسته على(ع)  تنها ماند

اثر دست‏ستم از رخ نیلى نرود

هرگز از یاد على(ع) ، ضربت‏سیلى نرود

×××
ایام فاطمیه تسلیت...
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    کدام فاجعه بدتر از آنکه حرمت عشق
    میان این همه گندم تبار گم شده است
    برای شرح غم انگیز غربتت کافی است
    همین که نیمه شبی یک مزار گم شده است
    هنوز آخر این قصه نقطه چین مانده است
    چو از تبار شما یک سوار گم شده است.

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا

    التماس دعا.

    در پناه خدا و سایه سار ولایت.

    مامان ٍ خونه و زن ٍ نمونه زود به زو آپ کن
    حالا نمیشه این بار رو من یه چی بگم بانو؟!؟ بزار بگم!!! غمباد میگیرم نگم هاااااااااااااااااااااااااااااا
    پاسخ:
    بگو جان دلم!....بگو ت... ,
    بانو خبر رسیده که همکاری هاتون نتیجه داره میده....

    بانو خب اونطوری نگو دیگه آدم فک میکنه همسر محترمتون ازون آدمای خشن ناک هستن که نمیذارن خانوماشون پاشون رو از خونه بزارن بیرون! چ برسه به کربلا! بانو نگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو


    راستی زینب خانوم چند سالشه؟
    پاسخ:
    سه ساله است این فرشته من! ,
    چرا ناسیونالیستی؟؟؟
    سلام.
    مادری هستم که همانند شما دختری دارم. البته کوچکتر از دختر شماست. خیلی دوست دارم او را با اهل بیت آشنا و مأنوس سازم. لطف می کنید تجر بیاتتون رو در اختیارم بگذارید؟
    انگار این قضیه کربلا رفتن ما داره به شورای امنیت کشیده میشه!...بنده برای رفع برخی شبهات لازم میدانم نکاتی را خدمت دوستان عرض کنم!
    1.  پولش هست!....بله!
    2. جناب همسر به دلیل برخی مشکلات نمیتونن راهی بشن!
    3. برای بنده هم که اجازه همسر لازمه!
    4. در نتیجه فعلا خبری از سفر کربلا نیست!
    5. تا یار که را خواهد و میلش به که باشد!
    6. شمارو به خدا دیگه اینجا حرفی از رفتن یا نرفتن نزنید!
    سلام عزیز.
    بزرگوارید.
    چی شد راهی کربلا می شیدی یا نه؟ من را که نطلبیدند
    پاسخ:
    سلام غریبه عزیزم!....ما رو هم نطلبیدند! ,
    آخر نوشتتون دلم و بدجوری سوزوند
    ای خدااااااا

    آخی.....چی بگم؟؟؟؟؟؟ اصلا چیزی نمیشه گفت....
    سلام
    پس معلوم میشه دختر کوچولوی باهوشی داری
    من عاشق دختر بچه هام
    و مزاری ندارد
    نمیخواهد به او بگویی قبل از ورود به دنیا خبرش به گوش زینبه نازنین تو هم رسیده است
  • دیوونه غربتی!
  • در عزایت
    این دل دیوانه
    مى سوزد هنوز

    شمع،
    خاموش ست و..
    این پروانه مى سوزد هنوز

    در میان سینه،
    قلب داغدار شیعیان

    از براى محسن دُردانه ...
    مى سوزد هنوز

    ناله جانسوز زهرا سلام الله علیها
    مى رسد هردم به گوش

    از شرارش
    این دل دیوانه
    مى سوزد هنوز

    مرغ خونین بال و پر را،
    زآشیان صیّاد برد

    در میان شعله ها،
    کاشانه مى سوزد هنوز

    زآن شرر
    کاندر گلستان ولا افروختند

    گل فتاد از شاخه و...
    گلخانه مى سوزد هنوز

    در غم زهرا (سلام الله علیها)
    ز سوز آشنا کم گو ...

    در عزاى فاطمه (سلام الله علیها)
    بیگانه مى سوزد هنوز
    آخه چرا هی من میام اینجا دیوونه میشم....


    مستی ز حد گذشته....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">