یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

درمان تمام این دردها....بیا!

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۰، ۱۱:۱۸ ق.ظ

اینجا ، روی این زمین ،دست و پای آدم بسته است!

آدم از زمانی که تن به گناه داد، دست و پایش بسته شد!

چه خیالی که ما آدم ها فکر میکنیم تمام این زمین مال ماست!

تمام این تمام زمین! ... چقدر کم و چقدر کوچک است وقتی بی حضور مهدی فاطمه (س)باشد!

***

اشک را خدا هدیه داد به آدم!

روزی که بی تابی او را در توبه دید!

اشک را خدا هدیه داد تا چشمان تر گناهکار! ..... بیشتر دل بسوزاند!

اشک را خدا هدیه داد و.....و حسین (ع)زیبا کرد!

اشک بر حسین(ع) ، دل تمام آسمان و زمین را می سوزاند... ودل زهرا (س)را و آن اشک چقدر گرانبها می شود....مروارید می شود...

***

 بیا با هم مروارید جمع کنیم!

وحسین(ع) را و زهرا(س) را قسم بدهیم ....

خدایا: به اشک هایی که بر مظلومیت این دو آسمانی ریخته میشود:

....تو را به غربت زهرای مرضیه....

به غربت ما رحم کن...

و ناجی ما را بفرست!

اللهم عجل لولیک الفرج

***

بوی کربلا میاید....شاید دل مرا هم بپذیرند! شاید من هم ...چقدر این روزها بی تابم!...شما دعا کنید برای کربلایی شدنم!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۲۴)

سلام

و یک دنیا حسرت ...
می دانی این نوا منو یاد چی انداخت؟....
یاد شبی که برای اولین بار وارد حرم امیرالمؤمنین شدم. روبروی گنبد ایستادم و سرم را گذاشتم روی دیوار حرم. مداحی داشت روضه مادر را می خواند. توی حرم بابا روضه مادر را بخوانند می دانی یعنی چه؟ یعنی دلت شرحه شرحه می شود ... سر گذاشتم روی دیوار و با صدای بلند گریستم ... مادر ...مادر ...
سلام
این زمین برای اوست
تمام نعمت ها به ما به خاطر اوست و ما چه بی توجه...
اگه اشکها سرازیر نشن چی ؟
انشاالله همه ما کربلایی شویم
سلام خوشحال میشم بهم سر بزنید
باسلام
وبلاگ قشنگی د ارین خواهر
موفق باشین.
از آشنایی با شما (همسر دیوونه غربتی) خوشبختم.
یاعلی
  • دیوونه غربتی!
  • ای که بوی کربلا می آید از میلاد تو
    هر گلی یابدی صفا چون می نماید یاد تو
    گل بخوانندت ولی گلها همه مست تو اند
    سدره و طوبی بود یک شاخه از شمشاد تو
    خسته بودم از سراب کاذب آزادی ام
    تا اسیرت شد دلم ، گردیده ام آزاد تو
    کاروان سالار عشقی ، قبله اهل دلی
    با ورودت بیت عترت می شود دلشاد تو
    ای گل زهرا نسب ای غنچه باغ علی
    عشق و مستی هم بود در این جهان همزاد تو
    مقدمت بوی بهشت فاطمیون می دهد
    فخر بنماید خدا بر عالم ایجاد تو
    آرزومند دعایت در نماز شب حسین (علیه السلام)
    همره او اهل گیتی طالب امداد تو

    ایام ولادت با سر سعادت امینة ‏الله، عقیلة الله، ناموس الله، محبوبة المصطفى صلوات الله علیه و آله، قرة عین مرتضى علیه السلام، نائبة الزهرا، سلیلة الزهرا، نابغة الزهرا (سلام الله علیها)، عقیلة هاشمیه، عقیله النساء، ولیدة الفصاحة، صابرة محتسبه و ملیکة الکربلا جناب زینب کبری سلام الله علیها بر ارض و سما و عالم و آدم مبارک باد ...

    ایام بکام شما بانــــــــو ...
    بسیار بسیار دعا بفرمائید این بنده را.
    پاسخ:
    سلام علیکم !....و به کام شما .....دعا فرمودیم شما را! ,
    آقاتون گفتن!

    راستی نکنه همین آهنگه س که رو وبشونه و از وب من برداشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بانو کاری داره آخه؟؟ خیلی راحت عوض کن! اگه چیزی گفتن! هیچچچچچچچچچی نمیگن! من قول میدم
    به به به ببین کی اینجاست.
    نمی دونی چقد خوشحال شدم دیدم وبلاگ زدی.
    ایشا الله پاینده و سرافراز باشید.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیز دلم! قربونت برم....کجااااااااییی بابا؟ ,
    سلام علیکم بر شما بانو.
    حسابی مشتاق زیارتتان بودیم ها!!!!!
    شما مگه راهی نشدید بالاخره؟

    یاس بوی مهربانی می دهد..... جای قشنگیه. داستان های نجما و رضوانه رو هم خوندم. خیلی خیلی زیبا نوشتید و خیلی بسیار به دل نشست.
    ...
    در باره ی این کامنت خودتون. جایی برای فرار؟؟؟؟ چرا شما فرار کنید؟ دختر عموی بنده یه سیاستی دارند به نام سیاست برشcut البته هنوز جزئیاتشو برام نگفته. ولی هرچی هست باعث می شه آقایوون شوهر خودشون مسالمت آمیز فرار کنند.
    شما می تونید. با پنبه سر بریدن که فک کنم استراتژی همه ی خانم هاست. با آرزوی موفقیت
    پاسخ:
    سلام عزیزم....خوش اومدی.....استراتزی ذکر شده فقط گاهی جواب میده ,
  • دختران باباعطا
  • سلام خواهر عزیزم
    ممنون از حضور زیباتون و اظهار لطف فراوانی که در حق بنده داشتید
    باز هم به ما سر بزنید
    یا علی

    زمین مست، زمان مات،

    خدا گرم مباهات، علی گرم مناجات،

    پر از نغمه ی تکبیر سماوات،

    که ناگاه قدم زد به روز بال ملک،

    عمه ی سادات

    بسم ربـــ الشهدا

    میلاد بانوی صبر(زینب کبری(س))را تبریکـ می گویم...
    ممنون از حضورتان،
    ممنون از نوشته زیبایتان

    انشاالله اگر به کربلای سیدـ الشهدا رفتیدـ، یادی از ما در بین الحرمین بکنیدـ...

    یا زهرا
    چرا دل من بانو ... دل خودت را دست کم نگیر .. ارباب برای نگاه کردن به کسی، قبل از دلش به حرارت دلش نگاه می کند و تو هم که ماشاءالله این حرارت را بیش داری بانوی یاسی ...

    سلاااااام
    من یک بار دیگر هم اینجا امده بودم +  این که نظر هم داده بودم . ولی ظاهرا ثبت نشده .
    بی خیالش .
    می توانم حس کنم الان چه حسی دارید .

    با وضوح کمی که نوشته هایتان داشتند ما را بردید به غروب های جمعه  در حوالی کربلا ...

    زمین بی حضور آقا کم و کوچک نیست ! بلکه اصلا نیست ...
    اینکه الان هست (زمین و زمان را می گویم ) یعنی آقا هست .

    اگر عازم شدبد برای همه آنها که در عطش کربلا می سوزند دعا کنید .
    دعا کنید ناکام از دنیا نروند .........................


    پاسخ:
    سلام....شما دعا کنید ما را بطلبند ما هم برای شما دعا میکنیم ! ,
    سلام علیکم بانو!

    میلاد فرخنده زینب کبری(س) بر شما مبارک باشه ان شاالله

    شرمنده که دیر آمدم
    یه سری مشکلات جورواجور برام پیش اومده...هنوز خودمم نمی دونم چی شده

    گویا می خوان اذیت کنن تا دریچه رو از کار بندازن...

    برام دعا کنید لطفا
    در پناه حق یا علی ع
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    برای آمدنت انتظار کافی نیست
    دعا و اشک و دل بیقرار کافی نیست
    خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی
    دعای این همه شب زنده دار کافی نیست

    اللهم عجل لولیک الفرج

    در پناه خدا و سایه سار ولایت.
    جناب دیونه غربتی یک آهنگی گذاشتند روی گوشی تلفن همراهشون تا منو دق بدن!....شما بگید من چه کنم؟؟/جایی برای فرار هست؟
    وقتی صدی در کار نباشد
             نود را می خواهم چه کار

                            نود را باید گِل گرفت بی تو  مولاجان...
    سلام
    خداقوت
    وب شما هم مثل وبلاگ همسرتون زیباست
    یا رب به علی و میثم تمارش
    یا رب به حسین و تشنه لب انصارش
    هرکس که بد "سیدعلی" می خواهد
    این اول سال از زمین بردارش
    می دانی همه به من می گویند خوش به حالت یک سفر دیگر هم در پیش داری... اما من خوش به حالی در این جریان نمی بینم که تا حسین نیاید و سلامی نکند محال ممکن است راهی شوم حتی اگر مثل الان هم پاسپورت آماده باشد هم پولش ...
    حسین جان به این آلوده سراپا تقصیر هم نگاهی بینداز. بگذار بیشتر و بیشتر بسوزد برایت. بگذار از سوختن برای تو جز خاکستری سپرده بر باد چیزی نماند ...
    وقتی می خواهند دعوتت کنند برای زیارت، اول خودشان می آیند سلامت می کنند. بعد که تو می روی زیارت، می روی که جواب سلام شان را بدهی. وقتی لطف دارند و می خواهند تو را مورد مرحمت خویش قرار دهند، سفرت را با سختی همراه می کنند. حالا به هر نحوی که خودشان می دانند. می خواهند دلت بی تاب تر شود. بی قرارتر. می خواهند تشنه تر شوی برای دیدارشان. صبورانه این دردها را به جان بخر عزیز دل
    صبوری کن و در این صبوری کردن ها دلت را آماده کند که وقتی به کربلا رسید آتش بگیرد و بسوزد و بسوزاندت ...

    پاسخ:
    زیبا می نویسید....و زیبا دل را آتش میزنید! ,
    کاظمین که دیوار هتل ما با حرم یکی بود. نجف هم آنقدر نزدیک بودیم که خودمان برویم و خودمان بیاییم. اما کربلا ... کربلا ...  کربلا سوختم من. آتش گرفتم. شعله کشید این آتش بر همه وجودم ... وقتی پای در حرم می نهادم حریصانه همه جا را نگاه می کردم. ساعت ها خیره به گنبد فقط زمزمه می کردم و اشک می ریختم و چقدر آرام می شدم آن لحظه. اما حالا برگشته ام. ویران تر از گذشته. با آتشی شعله افروزتر. دلم دیگر از برای من نیست. خاکستری مانده از این دل. اما حکمت دوری و سختی را فهمیدم.
    صبوری کن بانو. این صبوری مجنون تر از مجنون می کنندت برای حسین ... برای عباس ... برای زینب... که وقتی راهی شدی، که وقتی مدام در هروله میان تل بودی و بین الحرمین، می توانی دریابی این جنون را ...
    سلام عزیز
    به یاد شما هستم حتی اگه این طرف ها نیام.
    انشالله همسفر کربلا بشیم
    سلام !

    الهی آمین...

    امیدوارم سال خوبی داشته باشی
    بانوووووووووووووووووو

    من همش خیال نوشته بودم.... با خیال رفته بودم.... حالا شما قراره برید و ....

    حالا من آتش زدم به جونتون یا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    راستی بانو فونتتون ییه نموره سخت خونده میشه...





    اشک رو تو چشام جمع کردید...
    بگو چه کنم...
    پاسخ:
    شلوغ بازی در میاری ساقی جان ها!....کی گفته من قراره برم؟ حالا حالا خبری نیست! ,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">