یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

میترسم از روزی که با آب جاری بروم...

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۱، ۰۶:۲۲ ق.ظ


خیلی شلوغ شده!

دنیا را میگویم!

و عده ای که می دوند تا برسند به بهترین و زیباترین کالاهای آخر سالی!
 
دلم خیلی گرفته!

بازار بهاره ای سراغ ندارید که پاک کنندۀ غبار های تنهایی بفروشد؟

یا فروشگاهی که کمی خدا را یادمان بیاندازد؟

راستی کجا بلیط زیارت حراج میزنند؟؟

و کجا سبزۀ پاکدامنی سبز میکنند؟

میترسم میان این همه شلوغی دنیا...گم شوم و من هم غرق این سیل ویرانگر شوم!

میترسم از روزی که با آب جاری بروم...اما نرسم به رودخانه!
 
« مَن تَعَلَّقَ قَلبُهُ بِالدُّنیا تَعَلَّقَ قَلبُهُ بِثَلاثِ خِصالٍ : هَمٍّ لا یَفنى ، وأمَلٍ لا یُدرَکُ ، ورَجاءٍ لا یُنالُ ؛ هر که به دنیا دل بسته شود، دلش به سه چیز بسته مى شود: اندوه پایان ناپذیر، آرزوى دست نیافتنى، و امید نارسیدنى. » (1)
 
 
1. امام صادق (علیه السلام) :الکافی : ج 2 ص 320 ح 17 ، الخصال : ص 88 ح 22 ، تحف العقول : ص 367 ، مشکاة الأنوار : ص 468 ح 1565 ، روضة الواعظین : ص 484 .  


  • فاطمه قدیمی

نظرات (۲)

  • یلدااصفهانی زاده
  • نوشته های زیبا و خوبی داشتین...

    اگر از وبلاگ منم دیدن کنید خیلی خوشحال میشم.

  • بانوی پلاک هشتم
  • زیبا بود و حرف دل من
    هرسال دمدمای عید دلم بیشتر میگیره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">