یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

برای همسرم....

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۹ ب.ظ

زمانه ی خیلی بدی شده. خیلی خیلی بد. عصر تکنولوزی به سرعت نور در حال سلطه ی کامل بر  زندگی آمادم هاست و ما بی آنکه بفهمیم ـ خوب یا بد ـ خوب اسیری می کنیم!

البته و صد البته که اسیری ما در این فضا گاهی واقعا رنگ و بوی نبرد و جنگ به خود می گیرد و وظیفه ی مسلمانی ات ـ دقت کنید نوشتم مسلمانی نه ایرانی ! ـ حکم می کند که زره جنگ بر تن کنی و لبیک گویان بنشینی پای مانیتور!

در خانه ی ما هم همین طور است. خانم خانه که بنده باشم یک جور پای مانیتور در حال جنگ و البته کمک رسانی پشت جبهه هستم و همسرم هم جور دیگری خارج از فضای خانه! اصلا همین احساس تکلیف ما باعث شده که خیلی از کارها ی منزل و ایضا چیزهای خصوصی را با ایمیل به اطلاع هم برسانیم ! و کلا نارضایتی ای وجود ندارد! البته تا همین الان وجود نداشت...

همین الان که جمعه/بیست و هفتم اردیبهشت است و همسر گرامی تشریف برده اند هیئت الرضا برای تهیه گزارش ، بنده از سر اتفاق گذرم  افتاد به کَنزاس؛غربتِ روزهای  غربت ِ دیوونه ی غربتی! .... و وای و واویلا که دیدم این عشق دنیا و آخرت ما درب وبلاگش را به دووووووووووووووووووووووون مشورت با عشق دنیایی و اخروی اش تخته کرده!

 

خُب من هم دیدم که حالا که قرار نیست بعد از تشریف آوردن ایشون به منزل اخم و تَخم راه بندازم ـ قابل توجه مجردها/ بعد از ازدواج با همسر و هنگامی که او با کوله باری از خستگی به منزل می آید، حتی در اوج ناراحتی از سلاح لبخند و محبت استفاده کنید ـ  گفتم حرف دل شکسته ام را در وبلاگم بنویسم. حالا نمی دانم همسر عزیز کی و کجا این جا را خواهد خواند اما دلم می خواهد برایش بنویسم که : «............................................................................................................»

 

 

ببخشید خییییییییییییییییییییییلی خییییییییییییییییییییلی خصوصی بود!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">