یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

سنجاق شدم به دنیا!

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۱۲ ب.ظ


دلم شده چهار راه دنیا! بیش تر از چهار راه! هر چیز که وابسته به این دنیاست و برچست دنیایی دارد، سنجاق شده به دل من! و توی این همه رفت و آمد های مادیاتی توی چهار راه دلم، می دانم که جای یک چیز کم است!

وقتی همه چیز هست و یک چیز نیست...یعنی هیچ !

وقتی سنجاق شدیم به دنیا و دلبستگی هایش، کنده می شویم از خدا.
وقتی او از یادمان می رود، دنیا بیشتر جا باز می کند توی دلمان! و توی این بازیِ دل و دنیا بازنده  یک نفر است ! هر چقدر هم برنده ی دنیایی باشی، بازنده ی آخرتی می شوی!

دیر نشده ! نه ! هنوز تا بیرون کردن تمام برچسب های دنیایی وقت دارم! همن حالا...همین اکنون!

دلم را می خواهم خالی کنم از "دنیا"...
و پُر کنم از "خدا"...

خودت دستم بگیر...

پناهم باش...

یاری ام کن...

 

«زمین و آسمان من ، گنجایش مرا ندارند ؛ امّا دل بنده مؤمنم ، گنجایش مرا دارد» . حدیث قدسی/عوالى اللآلى
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۷)

سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
  • دختران باباعطا
  • مسافر پرواز رمضان
    پروازت بی خطر
    امیدوارم توشه ات فراوان باشد و سهم سوغات من، دعای شبهای قدرت

    سلام علیکم
    حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن مبارک
    ملتمس دعای خیر

    سر بزنید

  • سربازگمنام
  • سلام
    عید بر شما و همسرتون مبارک ( از خواننده های قدیمی تان هستیم که خاموش میخوانیمتون)
    این عکس یاس زخمی کنار وبلاگتون بد جوری با دل آدم بازی میکنه و خیلی حس غم و حزن رو منتقل میکنه
    التماس دعا
  • دختران باباعطا
  • سلام خواهر خوبم

    ممنونم از حضورت

     

    الهی لاتکلنی علی نفسی طرفة عین أبدا

     

  • بانوی پلاک هشتم
  • پس چرا من تو لینکاتون نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام بر شما

    .

    .

    آدم اینطور وقت ها دلش شعبانیه می خواهد ....

     

    الهی هب لی کمال الانقطاع الیک....

  • یک شیعه با سلاح قلم
  • موفق باشی بانو...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">