یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

من زنده به نگاه تو ام!

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۴:۰۶ ب.ظ

 

دل تنگ یک خلوت خودمانی ام!
 
جایی که بشود فقط من باشم و خودت!
 
جایی که بشود من از عمق وجودم فریاد بزنم...دستم را بالا بگیرم...و تو را به تمام داشته هایم قسم بدهم...یا خَیرَ مَن خَلابِهِ وَحید(1)...
 
من زنده به نگاه تو ام....به کرمت...به بخشوده گی ات...
 
سرمای این قلب یخ زده را رحمانیت و رحیمیت تو گرم می کند
 
الهی ! مَن ذا اَلَذی ذاقَ حَلاوَةَ مَحَبَتِکَ فَرامَ مِنکَ بَدَلاً(2)
 
 
پی نوشت:
 
1ـ مناجات المتوسلین: «اى بهترین کسى که بىی کسان در خلوت عنایتت راه یافتند»
 
2ـ مناجات المحبین:«خدایا نیست که شیرینى محبت تو را چشیده باشد و جز تو آهنگ دیگرى را بکند.»
 
 
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">