یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

عــــــــــید غــدیر!

چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۰۴ ب.ظ

 

آن روز که رحمه للعالمین دنیا، در اضطراب فرمان رسیده خدا از سوی جبرائیل بود، آیا روزی را

می دیدند که این برگزیده الهی....این علی....که فخر دو دنیاست.....آن چنان غریب می شوند

که حتی درکوچه های مدینه کسی پاسخگوی سلامشان نخواهد بود!

عید غدیر است! بزرگ ترین عید شیعیان!

ولی...

چقدر دلم می خواهد از غربت یک مرد بنویسم!

عجیب است!

ولی دلم چقدر بی تاب تنهایی علی است!

تنهایی یک مرد...

و 25 سال  گوشه نشینی....

وخاطراتی که روز و شب برای یک مرد یاد آور می شود....

یک مدینه ... یک علی...و یک فاطمه!

عید است!

اما دلم شور کربلا را میزند!

شاید اگر حرمت علی را نمیشکستند.....حسین سر سلامت به کوفه می رساند!

عید است!

اما دلم برای بی تابی های زینب خون است!

شاید اگر ولایت علی را منکر نمیکردند، زینب این همه داغ نمی دید!

عید است...عید غدیر....

و خدا را شکر که ما هرچند نبودیم آن روز که دست در دستان علی،تجدید پیمان کنیم، اما امروز

قلبمان بی یاد علی نمی زند و تمام افتخارمان شیعه گی علی است...

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">