یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حمله یا دفاع؟

شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۷:۱۶ ب.ظ


((... بسیاری از هدف های استکبارجهانی درزمینه های تبلیغی و فرهنگی و رسانه ای متوجه به ماست. ماباید در مقابل این ها خود را مجهز کنیم...)) مقام معظم رهبری

***

سخت است ایران،به عنوان یک کشور اسلامی و دارای مردمی  مسلمان و البته شیعه، به تنهایی بار تمامی حملات ناجوانمردانه دشمن را بر دوش بکشد. اگر قبول داریم که دشمنی هست که سخت دشمنی می کند و زیر بار آداب درست دشمنی کردن هم نمی رود! پس ما باید یاد بگیریم چه طور به این دشمن زبان نفهم در عرصه فضای مجازی! پاسخ دهیم. هم پاسخ دهیم و هم ادب جنگیدن را یادش بدهیم.

البته سلطه تام صهیونیست ها بر فضای رسانه ای دنیا _ اعم از تلویزیون، سینما، خبرگزاری ها،مطبوعات و...) بر هیچ کس پوشیده نیست . ما باور داریم که آنها پول دارند و باور داریم که پولهایشان خیلی زیاد است و شاید بشود گفت که با پول های خیلی زیاد آنها می شود همه کار کرد... و این همه کار یعنی گفتن دروغ های بزرگ و دروغ های زیاد....

پول داشتن و دروغ گفتن کار آسانی است؟؟؟؟

 .....نه!....چون بد بودن و پول داشتن و دروغ گفتن سخت است!

حالا کار آنها سخت است که حمله می کنند یا کار ما که دفاع می کنیم؟؟؟

شاید اگر ما هم روزی پول دار شویم آغازگر حمله باشیم...

آیا باید فقط یک یهودی پولدار شیطان پرست باشیم تا بتوانیم  فضای رسانه ای دنیا را در دست گیریم؟؟؟؟

نه...

مهم نیست که بزرگترین غول های رسانه ای دنیا در دست آنهاست و کثیف ترین اخبار را آنها از ایران منتشر میکنند! مهم این است که ما هیچ وقت گوش به چشم رویترز و آسوشیتدپرس  و یونایتدپرس و فرانس پرس و...نمی دهیم!

مهم نیست اگر یاهو که مبلغ کامل فرهنگ آمریکایی است و در بخش اخبارش همواره بیشترین خبرها را در مورد ایران داشته، دومین وبگاه پربازدید در ایران باشد بعد از گوگل! (1) مهم این است که ما چوپان های دروغگو را به کار میگیریم تا باری از دوشمان بردارند....!!!

ما که می دانیم ده اصل مهم گوگل ، ملهم از ده فرمان خدا به موسی است !(2)و فهمیده ایم ریشه های یهودیت گوگل را! اما عمرا اگر محو این فضای تبلیغاتی شویم!

اگر فیس بوک _ که مصداق تام قدرت نرم است با ظاهری زیبا و آزادی گرایانه و باطنی برای جمع آوری اطلاعات از کاربران فعال! _ (3)در فضای مجازی خودنمایی می کند، می تواند و باید ابزار دست ما باشد نه ابزار جنگ آنها!

توییتر لطف بزرگی به فتنه بعد از انتخابات کرد! هرچندبعدا معلوم شد بیشتر خبرهایش دروغ بوده و اخبار موثقش از ایران ، از افراد خارج از ایران تولید می شده!!! ولی باید بپذیریم گفته رسانه های غربی را که توییتر ناجی مردم ایران است!!!(4) ....و حیف و صد حیف که ناجی خودش غرق شد !

به هر حال دفاع یا حمله مهم نیست! طبق فرمایش مقام معظم رهبری  هم ما و هم رسانه های ما باید کاملا در این میدان جنگ مجهز شویم.

(1)و(2) و(3)و(4):پایگاه خبری

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">