یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی8

چهارشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۲۲ ق.ظ

«به بهانه یک پدر»

ح س ی ن

برای پدر که دختر و پسر فرقی نمی کند.

کوچک و بزرگ هم.....

________

پسرها که پیش بابایند!

بابا ولی نگران 

 

 

 عمه زینب ؛

درگوشی می گویم،

به رقیه هم دل نبند....

بابا هوای دخترش را کرده...

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۲)

  • امیر و بانو
  • سلام بانو امروز بطور اتفاقی به وب شما برخوردیم لحظاتی با " حدیث دلدادگی " شما بارانی شدیم قلم بسیار خوبی دارین و تبریک میگیم ما را از دعای خیر فراموش نکنین ، سخت محتاجیم با افتخار لینکتون کردیم قابل دونستین بما هم سر بزنین البته لینک و نظر فراموش نشه التماس دعا
    پاسخ:
    سلام.ممنون از لطف بسیار شما..خوش آمدید. ,
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • التماس دعا....
    پاسخ:
    سلام.. ,
  • دختران باباعطا
  • در دفتر شعر کربلا این خاتون
    عمریست به دردانه تخلص دارد
    بالای ضریح او ملک بنوشته
    در دادن حاجات تخصص دارد

    سلام عزیزم
    ممنونم از حضورت
    پاسخ:
    سلام...نهال سه ساله ای که زیر بار غم بابا خم شد! ,
    سلام زیبا نوشتید عمه زینب ... به رقیه هم دل نبند ... امان از دل زینب... یاعلی مدد
    پاسخ:
    سلام علی قلب زینب صبور... ,
  • منتظر پرواز
  • بابا نگران لکنت دخترش هست...
    پاسخ:
    اگر نشناسی ام بابا...به جان عمه حق داری! ,
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام بابا آمد. سر کنار گوشش گذاشت و لالایی خواند برایش. دخترک خوابش برد تا ابد... در پناه خدا.
    پاسخ:
    عمرم به سر رسید و تو هم با سر آمدییعنی که شام غربت عمه رسیده است... ,
    سلام بانو بابا ولی نگران دختراست امان از دل پدری که یک دهم بدنش ماند سهم دخترش.... التماس دعای ادم شدن یا رقیه
    پاسخ:
    سلام.بابا ببین حالا شدم من دختری که..مویش سژید است و ندارد معجری که... , سلام.بابا ببین حالا شدم من دختری که..مویش سژید است و ندارد معجری که... ,
  • نازنین زهرا
  • سالهاست که میخوانم تو را به میهمانی ات می آیم آرزو دارم دعوتت کنم به ویرانه ی دلم و تو دعوتم را بپذیری رسم است در اینجا میهمانی رفتن و دعوت کردن میهمان قبل از آمدنت آه دل را در گورستان کینه ها مدفون میکنم و بغضم را میشکنم و با اشکهایم همه جا را میشویم چون تو میخواهی به ویرانه دلم سر بزنی تا که با آمدن تو سیاهی دلم پر بزند دعوتم رابپذیر این یک دعوت نامه س نازنین زهرا منتظرتونه.
    سلام بانو.احوالتون خوبه؟

    عزاداریهاتون قبول.

    هرازگاهی سرمیزدم ولی نظر نمیذاشتم.واقعا دلتنگ حدیث دلدادگی هاتون بودم.دعام کنید
    پاسخ:
    سلام بر شما...محتاج دعای شماییم ...ما! ,
    سلام.عزاداری ها قبول باشه انشالله.دعام کن. سلام علی قلب زینب الصبور
    پاسخ:
    سلام.... ,
    سلام.عزاداری ها قبول باشه انشالله.دعام کن.
  • ساقی رضوان
  • وای... امان از دل زینب..
    پاسخ:
    دل زینب...دل..زینبدل....زینب...! ,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">