یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

جوانی کردن به سبک انقلاب اسلامی!

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۱۳ ب.ظ

جوان که باشی همیشه دنبال هیجان در کارها و برنامه هایت میگردی! اگر قرار است کاری انجام دهی بی ذوق و بی هیجان و بی نشاط! حوصله ات نمیگیرد. مگر اینکه مجبور باشی!

بعضی از ماها که هنوزم که هنوز است بعد از سی و اندی سال که از انقلاب اسلامی می گذرد آه و حسرتمان بلند است رو به آسمان که ای فلک گردون! چرا گردش زمانه ات جوری نبود که ما هم باشیم در آن تظاهرات پر هیجان مردم قبل از انقلاب و درگیری با گارد شاهنشاهی و فرار از دست ساواک و دیوارنویسی و این حرف ها!!

واحسرتا حالا که فایده ای ندارد! اما خب ...یک وقت هایی خوب است برگشتن به گذشته و تفکر در این باره که چی شد که حالا این جوری هستیم! همین جوری که آزاد و بی بندگی کردن برای اجانب بی دین  داریم راست راست تو خیابان می گردیم و میچرخیم و هیچ کس هم نمیتواند جلوی مان را بگیرد!

داشتم فکر میکردم خب حالا که ما محروم بودیم از تخلیه هیجانات در روزهای آغازین انقلاب، خودمان بگردیم و یک سری کارهای پرهیجان پیدا کنیم و بچسبیم بهشان!

خودمانیم ها! انتخاب دویست و خرده ای آدم نخبه و متفکر از بین هفتاد میلیون جمعیت یک کشور، خیلی سخت و استرس آور است! و البته برای نسل ما پر از هیجان! اینکه بگردی و بهترین ها را  دستچین کنی و بفرستی در ساختمان مثلثی بهارستان، مهارتی میخواهد عجیب که عجیب در خون امثال من و تو جاری است! من و توی فرزند این وطن را میگویم نه "من و تو" ی  قلابی کانال های ماهواره ای!

من و تو آنقدر قدرت و ایضا شور و نشاط داریم برای انتخاب کردن  بهترین ها که "من و تو"ی آبکی آن ور آبی ها حرص میخورند از دستمان که ان شاالله این حرص خوردن ها روزی از پای می اندازدشان!

خلاصه دنبال هیجان اگر هستی ، بچسب این چند روز باقیمانده تا دور دوم انتخابات را که بهترین فرصت برای نشان دادن قدرت بالای فکری و عقلی ما به نسل قبل و بعد خودمان است! که اگر نبودیم که انقلاب کنیم؛ هستیم که انقلاب را حفظ کنیم!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۳)

  • دختران باباعطا
  • سلام خواهر جان ببخش که اینقدر دیر خدمت می رسم. سرم خیلی شلوغه  انشاءالله که این شلوغی ها، بی ثمر نباشه خدا کنه نام ما جزو حافظان این انقلاب و نظام، ثبت بشه انتخاب افراد اصلح خیلی سخته توکل به خدا
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • ممنون بانو....
    سلام. نه بانو جان ... این عشق را به هر کسی نمی دهند. هر بی سرو پایی لیاقت ندارد که عشق معشوق جانش را بسوزاند! من یکی از آن بی سر و پاها! از همه شان هم بدتر... دلت را بسپار دعایم کند بانو...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">