یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

یادداشت های یک بانوی محجبه! (1)

سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۴:۱۲ ب.ظ

 خدای خوبم! ...به سرمایه های خودم در بازار دنیا که نگاه میکنم، سرم را با افتخار رو به سویت میکنم و خوشحالم از اینکه این جا..من...فقط و فقط...با...تو...معامله...میکنم!چادرم را که سر میکنم، میدانم فرشته ای از سوی تو ، برای نگهداری از من ! به سویم می آید و من به خود می بالم که رضایت تو را سبب شده ام!

خدای مهربانم! اینجا و روی زمین و در بازار معاملات ناصواب زمینی ، عده ای بهترین سرمایه هایشان را  به ارزان ترین مبلغ ممکن می فروشند...

آنها زیبایی شان را می دهند تا فقط یک نگاه بخرند...

تمام وجود پاکشان را می دهند تا فقط یک لبخند بخرند...

آخرتشان را می دهند و دنیا می خرند...

و...تو را می دهند و....هیچ به دست نمی آورند!

...ومن ، بانوی چادر به سر تو ، پیروز معامله دنیایی ها هستم!

که من زیبایی ام را می پوشانم و رضایت تو را میخرم!

خنده ام را پنهان میکنم و لبخند تو را می خرم...

نگاهم را نگاه می دارم و نگاه تو را می خرم!

چادر که بر سر دارم، انگار تمام دنیا زیر پایم است. تمام وسوسه ها و نگاه های آلوده، زیر قدم های من له می شود و انگار  که من تیری میشوم در نگاه شیطانی که  افسار انداخته بر گردن عده ای که لبیک گفته اند به خواهش های نفسانی شان!

...ومن فقط لبیک به تو گفته ام خدای تمامِ تمامِ دنیا! ...که تمام دنیا یک طرف و نگاه رضایت تو یک طرف، آن هنگام که از آن بالا ، نگاه می کنی به من، بانوی چادر به سرِ فاطمۀ زهرا (س) !

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

1) بانوی رندانه.....چه دلنشین از چادر نوشته!

2) حجاب نوشت وبلاگ عطر یاس!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۴)

سلام .مطلب زیبا و دل انگیزی بود. لذت بردم . موفق باشین
  • من از دیار حبیب
  • سلام
    چه قشنگ...
    من زیبایی ام را می پوشانم و رضایت تو را میخرم!... به دلم نشست... احسنت :)
    سلام
    ستودنی ست این همه احساسات زیبا به حجاب.

    با صدای گنگی از زن می گویم...بیا تو هم بگو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">