یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

عید ما...عید ظهور است و بس!

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۱۱:۲۹ ق.ظ

 

 

بـــهار،

تویـــــی!

کـه نیامـــده،

عطرت دنیا را برداشته!

 

 

2Elve.net

 

 

حــسیــن جـــان!

 سائــــل و سینه زنی ، سیب ، سحـــر ، سوره فجـــــر ،

ســـــوز دل بهــــر عـــــزای تو دمــــادم داریم .

 هفت سین کرمت جور همیـــــشه آقا ؛

 ما فقط یک " سفــــرِ کــرببــلا " کم داریم!

 

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۸)

عید ما عید ظهورست و بس!
با اجازتون لینکتون می کنم.
عید ما عید ظهورست و بس!
با اجازتون لینکتون می کنم.
سلام دوست گرامی خیلی خوشحالم که مرا با خود همراه نمودی متشکرم
گویند بــــــهاری شد و گل آمد و دی رفت /// ما بی تــــــــو ندیدیم ، که کی آمد و کی رفت
ای خدای من خییییییییییییلی زیبا بود... سفر کرب بلا کم دارم خدااااااااااا
سلاااااااام سال نو مبارککککککککککککککک
  • دختران باباعطا
  • زیباترین بهارم  پایان انتظار است هر گه رسد نگارم  بهار در بهار است سلام خواهر جان سال نو مبارک انشاالله سالی سرشار از معنویت، برکت و سلامتی در پیش رو داشته باشید ملتمس دعای خیر و به روزم
    سلام بانو
    سال نوتون مبارک باشه
    این مدت به شما سر نزدم منو ببخشید
    وبلاگتون مثل همیشه زیبا و خواستنی
    محتاجم به دعای خیرتون
    سلام بانو
    سال نوتون مبارک باشه
    این مدت به شما سر نزدم منو ببخشید
    وبلاگتون مثل همیشه زیبا و خواستنی
    محتاجم به دعای خیرتون
    سلام بانو
    سال نوتون مبارک باشه
    این مدت به شما سر نزدم منو ببخشید
    وبلاگتون مثل همیشه زیبا و خواستنی
    محتاجم به دعای خیرتون
    امیدوارم که بیاید زودتر...چه کاری ..چه امری بهتر از امید... سال نو مبارک
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • . . . خدایا دستم و بگیر من میخوام بیام پیشت. سفرم آغاز شد با نام تو... عید بازگشت به فطرت پاک انسانی بر همه تون مبارک. یا علی...
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • . . . خدایا دستم و بگیر من میخوام بیام پیشت. سفرم آغاز شد با نام تو... عید بازگشت به فطرت پاک انسانی بر همه تون مبارک. یا علی...
    سال نو مبارک
    ما فقط یک " سفــــرِ کــرببــلا " کم داریم!  سلام خدمت شما بزرگوار سال نو رو بهتون تبریک میگم سال خوب و خوشی داشته باشید.
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • ما فقط یک " سفــــرِ کــرببــلا " کم داریم!
  • بهار انتظار
  • به مرحمت خداوند و در سایه ی توجهات حضرت زهرا(س) راهی دیار شهدایم حلالم کنید پیشاپیش سال خوبی را برایتان آرزو میکنم
  • بهار انتظار
  • به مرحمت خداوند و در سایه ی توجهات حضرت زهرا(س) راهی دیار شهدایم حلالم کنید پیشاپیش سال خوبی را برایتان آرزو میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">