یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

خسته از درهای بسته!

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۹:۰۶ ق.ظ

تقویم که میرسد به آخرین برگش و روزها که میرسند به آغاز تمام شدنشان! دلم یاد آرزوهای برجای مانده اش میکند! که امسال اولین سالی بود که ملتمسانه دست بالا بردم و خواستم ازشان که نصیبم کنند زیارت کربلا را که چقدر هم دلم روشن بود که حتما خواهم رفت و حتما کربلایی خواهم شد! روزها و هفته ها و ماه ها گذشت و خبری از نگاه ارباب نبود! که گویا ....شاید هنوز دلم کربلایی نشده که ارباب بخواهد مرا که سلامش دهم و سلامم دهد!

از فروردین تا اسفند قد یک چشم بر هم زدن گذشت و دل بی تاب من قد تمام سال های بی حسین پیر شد و زمین گیر! و گاهی رفت تا غرق کفر گویی شود که جمع کن بساط این عشق بازی ها را! حسین کجا می آید به دل مردابی تو نگاه کند! که حسین غلامان سینه چاک خود را دارد و تو ...

هزار بار بگفتم و هیچ درنگرفت

که گرد عشق مگرد ای فقیر و ...گردیدی!!!

تو کجا بساط عاشقی پهن کردی! که فقط مدعی بودی و حسین مدعی نمیخواهد!..بندگی که کردی برای خدا... وخدا که رضایت داد به بندگی مخلصانه ات...آن وقت حسین اجازه میدهد بیایی به سلام گفتن!تو که هنوز گیر اِن عَظُمَت ذُنوبی هستی چطور رویت میشود کربلا بخواهی ! که کربلا رفتن دل پاک میخواهد و یِِِِِِقین فی قلب و الاخلاص فی عمل و سلامة فی نفس!

تو ...فعلا..دست هایت را بال بگیر و ...بگو:فَانهُ لا یُغفرُ الذنوبَ کُلها جَمیعاً اِلا انتَ...پاک که شدی یقین بدان زائر میشوی !

***

جهت اطلاع صرفا! : مصطفی که شهید میشود همه فریاد میزنند که کجایند مردان بی ادعا که به زمین بزنند این عاملان ترور را که دوساله چهار شهید هدیه میدهند به ما! مثالش هم شافی که گویا فقط گل گرفتن بهارستان دوای دردش است و لاغیر!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۲۶)

سلام
ومن هم در انتظار یک نگاه...
یاعلی
  • ساقی رضوان
  • ینی بد گفتم؟ جدی میگم خو... خود من که چند سالی التماس کردم... البته شما فک کنم رفتید و دفعه اولتون نیس
    پاسخ:
    خیر بنده تا به حال مشرف نشده ام!! ,
  • ساقی رضوان
  • ینی بد گفتم؟ جدی میگم خو... خود من که چند سالی التماس کردم... البته شما فک کنم رفتید و دفعه اولتون نیس
    به کی رای میدید شما؟!
    پاسخ:
    به مخلوطی از جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان!! ,
    نشسته ام چو غبار به شوق اذن دخول بیا بگو نتکانند پادری ها را ...
    آتشی به دل زدی که به جز به آب اشک فرونشیند. می خواهم لینکتان کنم. لینکم می کنید؟ "می خواهم زن باشم"
    گریه م گرفت از این پست خدا میدونه چقد امسال ناله کردم و بی جواب موند........
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • نائب الزیاره شما خواهم بود در حرم باصفای اقای دل تنگی ها...
    سلام این مطلبتون خیلی به دلم نشست ممنون یاعلی مدد
    پاسخ:
    بر شما هم سلام!دل و دین باخته ... ,
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام دقیقا حالتون رو درک می کنم ... ان شاالله قسمتتون بشه  به زودی ... در پناه خدا.
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • باز دیشب دل هوای یار کرد . . .
    پاسخ:
    شدم یار و از تو ندیدم یاری و خواهمکه یارمن شوی ای یار و یاری های من بینی!! ,
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • باز دیشب دل هوای یار کرد . . .
    با سلام و احترام حماسه دی ،حماسه بهمن ،حال نوبت حماسه اسفند است...دشمن دروغ هایش را اماده کرده...ما چه در چنته داریم!!! کدام درب بسته!!انگار دوست داری دربها را بسته ببینی فاطمه جان قسم به نامت در مقابل درب بسته تو حتی نام ارباب را بیاد نمی اوری دلی که هر ثانیه به یاد ارباب باشد باز باز ست باز با بصیرت قلمتان استوار و در راستای دولت کریمه مهدوی بروزم نه برای دوستان،بخاطر دشمنان.... اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای التماس دعا با حاجاتی روا....
    با سلام و احترام حماسه دی ،حماسه بهمن ،حال نوبت حماسه اسفند است...دشمن دروغ هایش را اماده کرده...ما چه در چنته داریم!!! کدام درب بسته!!انگار دوست داری دربها را بسته ببینی فاطمه جان قسم به نامت در مقابل درب بسته تو حتی نام ارباب را بیاد نمی اوری دلی که هر ثانیه به یاد ارباب باشد باز باز ست باز با بصیرت قلمتان استوار و در راستای دولت کریمه مهدوی بروزم نه برای دوستان،بخاطر دشمنان.... اللهم عجل لفرج مولانا امام زماننا و احفظ قائدنا امام الخامنه ای التماس دعا با حاجاتی روا....
  • دریا لباس خاکی پدرم بود !
  • هزار بار بگفت و بگفتی اما ...!!
    سلام یاس مهربان عزیزم ایشالا که به زودی زود برید کربلا ....آخ که چقدر دلم می خواد دوباره برم خدا همه کارش حکمته همه کارش رحتمه ....اونی که درک نمیکنه همیشه در عذابه چه سالم باشه چه بیمار و اونی که درک کنه اگه از درد هم بمیره جز خدا کسی رو نمیبینه تا بدمد صبح ظهور....اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام علیکمدر اینکه همه کارهای خدا روی حساب و کتاب و البته حکمته شکی نیست! ,
    سلام بانوی مهربان.

    شاید باورتون نشه منم خیلی دلم کربلا میخواد اما میدونم حالا حالا ها دعوت نمیشم :(

    انشاالله شما خیلی زود طلبیده بشید بانو ..
    پاسخ:
    بر شماهم سلام!خرم آن کس که غم عشق تو در دل دارد.... ,
    سلام بزرگوار... عاشق خسته نمی شود... در ضمن برای عاشق، پشت درهای بسته بودن، حس و حال خودش را دارد.
    پاسخ:
    سلام علیکمعاشق دلشده را پند خردمند چه سود!رند دیوانه کجا گوش به عاقل دارد؟! ,
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام واقعا یه سال گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    فکر کنم بله! ,
  • منتظر بهار
  • بعد از مدتها : سلام بانو :)
    پاسخ:
    سلام علیکم! ,
    تو ...فعلا..دست هایت را بال بگیر و ...بگو:فَانهُ لا یُغفرُ الذنوبَ کُلها جَمیعاً اِلا انتَ...پاک که شدی یقین بدان زائر میشوی ... ان شاالله...
    سلام وممنون از حضور همیشگیتون.
    پاسخ:
    سلام علیکم! ,
    کربلا نصیبت . التماس دعا موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون! ,
    حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند: فجعل الله...اطاعتنا نظاما للملة و امامتنا أمانا للفرقة؛ خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت اسلامی و امامت و رهبری ما را عامل وحدت و درامان ماندن از تفرقه ها قرار داده است. (بحار الانوار، ج 43، ص 158)
  • منزل مرصاد
  • اگر بگم که این نوشته زبان حال امسال من هم بود شاید باورت نشه ...
    پاسخ:
    باورم میشود! ,
    ارباب اما هوای دل های به قول تو مردابی را هم دارد این را به جزم می گویم که من مردابی هستم که هر بار ارباب از سر لطف و رحمتش نگاهم می کند... صبور باش بانو...
    پاسخ:
    اما من به جزم میگویم که گناهان بزرگ و کوچک مانع نگاه آقاست...! میدانم! ,
  • ساقی رضوان
  • یک سال کمه برای التماس... باید چند سالی التماس کنی و بسوزی...
    پاسخ:
    ممنون برای امیدی که دادی! ,

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">