یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

یک نفر...یک دل...یک دنیا دیوانگی!

چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۰، ۱۱:۱۲ ق.ظ

 

مادرم رفته مشهد!
میخواستم بگویم از قدرت مادرانه اش استفاده کند و...
میخواستم بگویم با همان قدرت مادرانه اش آقا را قسم بدهد به مادرش...که...
...که دلم نیامد!
دلم نیامد دل امامم را بسوزانم تا دل خودم آرام شود!
دلم نیامد خون به جگر امامم بکنم و خودم برسم به خواسته ام!
...از طرفی قدرتش را هم ندارم بگویم؛خدایا راضی ام به رضای تو...
اگر رضای تو سوختن ماست...
باشد...

فَلا تُقابِلْ امالَنا بِالتَّخْییبِ وَالاْیاسِ وَلا تُلْبِسْنا سِرْبالَ الْقُنُوطِ وَالاِْبْلاسِ اِلهى ...

***
تلاش میکنم خودم را بزنم به بی خیالی!
اما من قول نمیدهم اگر تاب نیاوردم ....پای مادر پهلو شکسته ام را نکشم وسط!
قول نمی دهم!

پس ای خدا! تو آرزوهای ما رابا نومیدى و یاءس روبرو مگردان و جامه ناامیدى و دل شکستگى بر ما مپوشان (مناجات خمسه عشر)

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۵)

عن النبى (ص) قال: ... و هى اطهر بقاع الارض واعظمها حرمة و إنها لمن بطحاء الجنة.

پیامبر اسلام صلى الله علیه و آله در ضمن حدیث بلندى مى‏ فرماید:

کربلا پاک ترین بقعه روى زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه‏ ها است والحق که کربلا از بساط هاى بهشت است.
  • بهار انتظار
  • در سایه سار لطف شما پا گرفته ایم شکر خدا کنار شما جا گرفته ایم از سائلان هر شبه کویتان شدیم این درس را ز عالم بالا گرفته ایم این نوکری و عرض ادب را به نزدتان از گوشه چشم ام ابیها گرفته ایم بعد از شما که امتتان چند دسته شد شکر خدا که دامن مولا گرفته ایم همواره درب هر کس و نا کس نمی زنیم ما رزق خود ز ام ابیها گرفته ایم ما زیر دِین نسل به نسل شما شدیم از دست زینب تو شفاها گرفته ایم تا این که بین چاه نیفتیم، روز و شب یک رشته از عبای شما را گرفته ایم
  • دختران باباعطا
  • سلام خواهرجان راستش کم قلم که بودم، اما کم فرصت هم شدم ولی با یه مطلب جدید، دیشب به روز کردم انشاءالله حاجت رواشی التماس دعا
    بانو، نیامدی اختتامیه؟ عجب روزی بود ...[
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام دلم بدجوری گرفته بود  امروز  ، حالا هم  که اومدم اینجا ... دعایتان مستجاب ان شاالله.
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام دلم بدجوری گرفته بود  امروز  ، حالا هم  که اومدم اینجا ... دعایتان مستجاب ان شاالله.
    سلام یاس مهربانم قالب عوض کردی بلاخره!.... مبارک باشه..... ولایت آقا مبارک باشه.....کی برای آقاییش لیاقت پیدا می کنیم... ایشالا حاجت رواشی گلم تا فرج ای کاش راهی نمانده باشد....اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام یاس مهربانم قالب عوض کردی بلاخره!.... مبارک باشه..... ولایت آقا مبارک باشه.....کی برای آقاییش لیاقت پیدا می کنیم... ایشالا حاجت رواشی گلم تا فرج ای کاش راهی نمانده باشد....اللهم عجل لولیک الفرج
    ما منتظران لحظه دیداریم

    از عطر گل محمدی سرشاریم

    این حرمت وعزت وسرافرازی را

    از حرمت انتظار مهدی داریم.

    سالروز امامت مهدی فاطمه مبارک بانوی مهربانی
  • ساقی رضوان
  • خدا صبرت دهد..
  • ساقی رضوان
  • چ خبر بانو؟
    به حق صدیقه ی طاهره(سلام الله)
    حاجت روا ان شالله...

    یا علی مدد است...
    سلام بر یاس مهربان
    و تو را به صبر سفارش می کنم
    چرا که
    انسان ها یک سر
    در خسران و ضرر به سر می برند .
    .
    .
    سلام بر یاس مهربان
    و تو را به صبر سفارش می کنم
    چرا که
    انسان ها یک سر
    در خسران و ضرر به سر می برند .
    .
    .
    سلام بر خواهر خوبم
    ان شا الله خداوند مادرتان را برایتان حفظ کند.
    موید باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">