یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی18

چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۰، ۰۹:۲۸ ق.ظ

حسین جان!

برای بی تو زیستن بهانه ای ندارم!

برای با تو زیستن هزار بهانه دارم!

 

 

*مزارحضرت زینب (س) کجاست؟

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۹)

خورشید آسمان خدا با تو آشناست
قلب یتیم کوچه ی ما با تو آشناست

انگار چشم جاری رود کنار ده
با چشم های خیس شما با تو آشناست

دریا و جنگل و گل و کوه و کویر یا
گنجشکک قشنگ هوا با تو آشناست

سبزی و راست قامتی نخل ها و یا
قو قوی کفتران رها با تو آشناست

شاید هنوز مثل احد مثل بدر هم
شهر هرات شهر بلا با تو آشناست

در مصر در عراق و یمن رد پای توست
انگار عمق حادثه ها با تو آشناست
بایه آپ جدید منتظر حضور گرمت هستم
السلام علیکم یااهل بیت النبوه
  • شماره یک
  • بی حسین هرگز
    تونستی به ما هم سر بزن
    خدا قوت
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • هر کس آنچنان می میرد که زندگی میکند...
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • هر کس آنچنان می میرد که زندگی میکند...
  • زهرا(خدایا حلالم کن)

  • سلام از چی تعجب کردید؟؟
    حسین جان!
    هرگز مباد خاطر ما خالی از غمت
    تا گردش زمانه و لیل و نهار هست....
    این روز ها بهانه ی نفس نفس زدن هایم نفس نفس های تو بود و بس!زین پس این نفس را می خواهم برای چه؟نفس نفس تنها در روضه هایی توست که بی قرارم می کند...
    پروردگارا...ای آن کسی که از رگ گردن به ما نزدیک تری !تو را به حرمت اشک های دلتنگیمان! تو را به حرمت گریه های شبانه ی عاشقان تو و منجی ات ! ظهور مهدی موعود را نزدیک گردان! دیگر دلمان طاقت دوریش را ندارد !منتظریم ...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • عشق یعنی کربلایت یا حسین...
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    حسین جان ! وقتی تمام زندگی ام پر شده ز تو ... آیا تمام جلوه های دنیا سراب نیست؟

    یا حق.
  • ساقی رضوان
  • من و جدا شدن از کوی تو...خدا نکنـــــــــــــــــــــــــــــد
    تو کوه صبر باشی و من نگاهم به بی صبرانی باشد که ادعای اسوه بودن دارند ؟!تو فرمانبردار امام خویش باشی و من غافل از امام حاضر و حیّ خود باشم ؟یاری ام کن!کمکم کن تا تو را الگوی زیستنم بدارم … یاری ام کن تا چنان باشم که با امام خویش بودی یا زینب(س)
    زینب
    چه مصر
    چه شام
    چه مدینه
    او بود
    او هست
    او جواب تمام سوالهای علمی روانشناسی است
    او انسان سالم بود
    به دلیل برخوردش
    به دلیل خودش
    به دلیل...
    میشود آیا خدای من؟ که با حسین زندگی کنم و حسینی شوم شهید؟؟
    از سر کوی تو تا کوفه و شامم ببرند
    نروم  نروم گرچه بدین تکیه کلامم ببرند
    من به خود نامدم اینجا که به خود باز روم
    تو ام آوردی و لشکر شامم ببرند
    با چه اجلال تمام آمدم اینجا با تو
    بی تو بنگر به چه اجبار تمامم ببرند
    به خدا حافظی ات آمدم ای کشته چه زود
    تا تو را یافته  نایافته کامم ببرند
    از ازل هم سفری بود نصیب من و تو
    زین سبب با سر تو  گام به گامم ببرند
    برادرم...
  • من از دیار حبیب
  • عشق یعنی کربلایت یا حسین
    هرچه دل دارد فدایت یا حسین...
    سلام گلم.ممنون که همیشه سر میزنید.
    حسین علیه السلام، چشمه ای از حقیقت و حرّیت است که تا ابد کام تشنگان آزادی را سیراب می سازد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">