یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی17

شنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۲۴ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۲۳)

  • ساقی رضوان
  • آه...
    و زنی محو تماشاست ز بالای بلندی . . . الف قامت او دال و همه هستی او در کف گودال . . .
    به نظرم هر کسی بی بی رو بشناسه کامل . . . کافیه براش همه چیز این دنیا  . . .
    به روزم  و منتظر نظرات شما
    التماس دعا
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • یل یاتار طوفان یاتار
    یاتماز حسینون
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • یل یلتار طوفان یاتار
    یاتماز حسینون پرچمی...
  • دختران باباعطا
  • رقص زلفت سر نی دیدم و با خود گفتم
    بین هفتاد و دو سر کاش سری بود مرا

    سلام خواهرجانم
    ببخش که اینقدر دیر اومدم
    ممنونم از حضور چندین باره ات
    یاعلی
    و دستی که حسین ع بر قلب زینب نهاد برای به دوش کشیدن این همه مصیبت !
  • نازنین زهرا
  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    سلام و درود
    بسیار زیبا.
    با تجدید عهد با غریب طوس به روزم. یا زهرا
    کربلا در کربلا می ماند اگر  زینب نبود...
    آرام زینبم  که به ساغر رسیده ای
    دیگر عطش بس است که به کوثر رسیده ای
    بشکن سکوت مبهم شب را بهار من
    بعد از چهل خزان به برادر رسیده ای ...
    .
    .
    .
    کربلا در کربلا می ماند اگر ... زینب نبود ...



    سلام و رحمت ِ خدا
    ممنون
    باعث ِ افتخار ِ
    لطف کردید
    ویلاگتون فضای دلنشینی داره
    قلمتون سرشار از ایمان
    التماس ِ دعای فرج ...
    یاعلی
  • بنت الهدی
  • حقا که اگر این گونه نبود....زینب زینب نبود...
    .
    .
    .
    دست من و تو نیست اگر عاشقش شدیم
    خیلی حسین زحمت ما را کشیده است ...
    .
    .
    .
    اربعین حسینی تسلیت !

  • چراغ روشن
  • زینب، و ما ادراک ما زینب!...
  • چراغ روشن
  • می دانی رمز "ما رأیت الا جمیلا"ی زینب(س) چه بود؟... اینکه کربلا بزم عشاق بود و حسین(ع) مقتول عشق، همان که "او" فرمود: من طلبنی وجدنی و من وجدنی عرفنی و من عرفنی احبّنی و من احبّنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته فعلیّ دیته و من علیّ دیته فأنا دیته ... و چه سرانجام زیبایی ...
    ای ساربان! ای ساربان! محمل نگهدار
    آمد به منزل کاروان، منزل نگهدار

    محمل مران، محمل مران، شهر دل اینجاست
    این کاروان خسته دل را منزل اینجاست

    اینجا بهار بی خزانِ من خزان شد
    از برگﹾ برگ لاله هایم خون روان شد

    اینجا همه دار و ندارم را گرفتند
    باغ و گل و عشق و بهارم را گرفتند

  • زهرا(خدایا حلالم کن)

  • درسى که اربعین به ما مى‏دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‏ى شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • کنار گودال زهرا تنها نشسته

    آمده مادر با پهلوی شکسته

    یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • کنار گودال زهرا تنها نشسته

    آمده مادر با پهلوی شکسته

    یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا، یا زهرا
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام

    از حضور پررنگ شما متشکرم واقعا فرق میکنه خانم زینب کبری

    سلام
    یا حسین
    موفق باشی
    امروز بعد از 40 روز ح سین شد حسین!
  • بهارانتظار
  • چهل روز گذشت. اما چهل سال دیگر چهارصد سال،... هم بگذرد، صدای «هل من ناصر» تو بی‏جواب نخواهد ماند
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام
    بسیار لذت بردم!!!
    تنها میتونم بگم اجرتون با امام حسین!!!
    خوشحال میشم اگه به منم سر بزنید!!!

    -------------------------------------------------
    بعد از چهل روز...

    از کوفه تا شمشیر عزراییل هایش

    از کربلا تا شام با تفصیل هایش...

    بعد از چهل روز از مسیر تلخ دیروز

    امروز آمد دیدن فامیل هایش

    خود را به روی قبرهای خاکی انداخت

    بانوی مکه با همان تجلیل هایش

    حال عجیبی داشت وقتی بازمی گشت

    بغض غریبی داشت در ترتیل هایش

    با او چهل روز و چهل شب همسفر بود

    کابوس هایی تلخ با تأویل هایش

    آخر پذیرفت آن چه را باور نمی کرد

    دل کند اینجا زینب از هابیل هایش...

    زن مانده بود و یک بیابان بی پناهی

    زن مانده بود و داغ اسماعیل هایش
    مطهره عباسیان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">