یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی 15

پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۰، ۱۰:۲۲ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۰)

  • ساقی رضوان
  • دلم قول نداده حراج نزند دل تنگی هایش را....
  • یاس مهربانی
  • من و کوه دردی
    تو یا من چه کردی؟
    من و کوچه گردی؟
    حسین جان؟
    در این دل هوس نیست
    به سینه نفس نیست
    مرا جز تو کس نیست
    حسین جان!
    آمد از قبر تو یک بوسه بگیرد زینب
    یار بی تشنه دعا کن که بمیرد زینب
    مرا یک کربلا ببر،نبری
    گریه می کنم
    گریه می کنم
    گریه می کنم
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • آرامش دل صاحب الزمان روحی فداه، دعایی کنیم ...
    سلام.
    فرارسیدن اربعین حسینی تسلیت.

    التماس دعا.
    منکه قرار بمیرم کاش تو کربلا بمیرم

    یاپای شش گوشه یاکه تو حرم سقا بمیرم

    بیاین باهم دعا کنیم تاکه خدا قسمت کنه

    بیاین همه دعا کنیم تاکه آقا دعوت کنه

    قرارما عاشقانباهمه سینه زنان

    برسروسینه زنان شب جمعه کربلا

    التماس دعا دراین ایام بانو
    من که قراربمیرم کاش تو کربلا بمیرم

    یاپای شش گوشه یاکه تو حرم سقا بمیرم

    بیاین باهم دعا کنیم تاکه خدا قسمت کنه

    بیاین همه دعا کنیم تا که آقا دعوت کنه.

    التماس دعا بانو
    سلام
    و خدا کند فقط خودش بخرد دلِ مارا
    ...
    آمین.
    سلیمانا!
    از این خرمن فقط یک خوشه میخواهم!
    از شش گوشه همه عالم...
    فقط...
    شش گوشه میخواهم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">