یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی13

يكشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۱۸ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۷)

  • اشک روان بر امیر کاروان


  • فطرس سلام ما برسان چون که بگذری     بر تربت مطهر سلطان کربلا

  • اشک روان بر امیر کاروان



  • دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نگشت
    آری آن جلوه که فانی نشود نور خداست
    نه بقا کرد ستمگر، نه به جا ماند ستم
    ظالم از دست شد و پایه ی مظلوم به جاست.
    فواد کرمانی


  • اشک روان بر امیر کاروان



  • دشمنت کشت ولی نور تو خاموش نگشت
    آری آن جلوه که فانی نشود نور خداست
    نه بقا کرد ستمگر، نه به جا ماند ستم
    ظالم از دست شد و پایه ی مظلوم به جاست.
    فواد کرمانی

    این قافله از مرگ ندارد پروا
    دارد روی شانه پرچم عاشورا
    این قافله صد علی اکبر دارد
    با پیکر غرق خون و ارباً اربا

    کوفه رفتم شام رفتم باز برگشتم حسین
    من چهل منزل به طفلانت سپر گشتم حسین.
    یک گوشه می روم و گریه می کنم!
    حالا که کربلای تو روزی ما نمی شود!
    گویند به کربلا نروید از پی شفا!!
    هر آنکه رفته است ،به یقین، مبتلا تر است...
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام

    کربلا بروم و دیوانه شوم بهتره!!!!!!
  • ساقی رضوان
  • هی کربلا بروم و ذوب شوم در آتش عشقش بهتر است...
  • چراغ روشن
  • کاش شش ماه امضا کند برات کربلایمان را ...
    حساس می‌کنم که این شبها شبهای آخر من است و چند روزی تا رسیدن به معبود فاصله ندارم. چه خوب است از خود گذشتن و به ملکوت پیوستن از هیچ به همه چیز رسیدن و چه زیباست شهادت.

    فرازی از وصیت‌نامه
    شهید مصطفی ابراهیم‌آبادی
  • بنت الهدی
  • سلام
    ممنون از نظر خیلی خوبت . کاملا موافقم . منتظرم بقیه دوستان اگه نظری دادن جمع بندی کنم ....
    حساس می‌کنم که این شبها شبهای آخر من است و چند روزی تا رسیدن به معبود فاصله ندارم. چه خوب است از خود گذشتن و به ملکوت پیوستن از هیچ به همه چیز رسیدن و چه زیباست شهادت.

    فرازی از وصیت‌نامه
    شهید مصطفی ابراهیم‌آبادی
  • چراغ روشن
  • کاش شش ماه امضا کند برات کربلایمان را ...
    نمیدونم واقعا..
    چقدر ...
    نمیدونم واقعا...
    رفتن و دیوانه شدن ..!

    خدا قسمتمون کنه انشاالله..
  • بهار انتظار
  • هنوز شوق تو بارانی از غزل دارد

    نسیم یک سبد آیینه در بغل دارد

    خوشا به حال خیالی که در حرم مانده

    و هر چه خاطره دارد از آن محل دارد

    به یاد چایی شیرین کربلایی ها

    لبم حلاوت "احلی من العسل" دارد

    چه ساختار قشنگی شکسته است خدا

    درون قالب شش گوشه یک غزل دارد

    بگو چه شد که من اینقدر دوستت دارم؟

    بگو محبت ما ریشه در ازل دارد

    غلامتان به من آموخت در میانه ی خون

    که روسیاهی ما نیز راه حل دارد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">