یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی12

سه شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۰، ۱۲:۱۳ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۲۹)

  • حزب الله(خواهران)
  • سلام

    کربلا ایستگاه آغازین تمام مسافرانی است که به مقصد خدا جاری اند. هر چند دلهایشان را در عاشورا جا گذاشته باشند...

    کربلا نصیبتان به زودی زود...
    سلام عزیزم. ممنونم از تمام لطفی که به من داری.. ولی من لیاقتشو ندارم..
    مدتی هست که به وبت سر میزنم راستش از بوی سیب پیدات کردم..
    بابت لینک ممنون.. البته شما لینک من هستی با افتخار.
    امیدوارم دوستان خوبی باشیم
  • بنت الهدی
  • گنبد حرم حسین بن علی علیه السلام که می بینم دلم برای قبه ی سبز پر می کشد....این آخرین بار انگار آن قدر دلم جا مانده که همه اش بر می گردم و پشت سرم گنبد طلایی سرخش ر ا می بینم....ای کاش بار بعدی که می روم....با امام منتظر رفته باشم....
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • سلام بانو

    خوبی

    دلم براتون تنگید
  • من از دیار حبیب
  • خدایا این بی‌قراری را از دلهای ما مگیر...
    ان‌شاءالله زود زود قسمتتون بشه دیدار خودشون علاوه بر دیدار مزارشون...
    قبورنا فی قلوب من والانا
    و قسمت من روسیاه هم...
    که مدتهاست در فراق کربلا...
    سلام
    خواستم اینجا چیزی بنویسم که چشمم خورد به دیونه غربتی و حرفامو اونجا زدم
    فقط بانو کارتون عالی اجرتون با مادر سادات

    یاعلی.
    سوره مبارکه شوری
    آیه شریفه 20
    مَن کَانَ یُرِیدُ حَرْثَ الْآخِرَةِ نَزِدْ لَهُ فِی حَرْثِهِ وَمَن کَانَ یُرِیدُ حَرْثَ الدُّنْیَا

    معنای آیه:
    کسی که آخرت را بخواهد، افزون برآن، به او دهیم و کسی که دنیا را بخواهد تنها دنیا را به او دهیم.

    پیام آیه:
    امام صادق (ع) فرمودند: « حرث الاخره (کشت آخرت) یعنی معرفت علی(ع) و ائمه (ع)، حرث الدنیا (کشت دنیا) یعنی تلاش کسانی که از دولت حق حضرت بقیه الله (عج) بهره ای نخواهند داشت»
    راستی ممنون میشم منم جز بانوان لینکتون قرار بدید.بازم اگه تمایل داشتید.

    التماس دعا
    سلام یاس مهربانی.
    اتفاقی وبتون رو دیدم.
    بسیار زیبا نوشتید بیتعارف ...
    با"یوسف پدر "بروزم.

    البته اگه تمایل داشتید.

    علی یارتان.
  • زینب علوی
  • سلام و عرض ادب.بعد از مدتی بالاخره با"دلم سیلی می خواهد می زنی؟" به روزم و منتظر آمدن شما
  • من چادرم را دوست دارم
  • سلام علیکم

    لطفا در اطلاع رسانی اولین فراخوان وبلاگی من و چادرم با موضوع “چی شد چادری شدم؟” ما را یاری دهید

    http://khaterechador.blogfa.com

    ان الله یُحِبُّ الذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صفاً کَانَّهُم بُنیانٌ مَرصُوص(آیه۴ سوره الصف)

    لبخند رضایت حضرت زهرا سلام الله علیها نصیبتون
    سلام دوست عزیز
    من هم از آشنایی با شما مفتخرم
    موفق باشید
    یاعلی مدد
    سلام
    از وقتی که رفتم
    خیلی بیشتر دلم میخواد...
    خدا کنه به وقتش و خوب قسمتتمون بشه.
    آمین
  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام

    نوشته خودتون بود آیا؟
  • مادر سادات
  • با سلام وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید . من به وبلاگ شما در مسابقه بوی سیب امتیاز مورد نظر رو دادم لطفا شما هم به ولاگ من نگاهی بندازید و امتیازآن را بدهید و من الله التوفیق
    کد اثر 9
  • بانو مصباح
  • سلام
    دعوتید به صبرشبر
    http://sabre-shobar.blogfa.com/
    چقدر قشنگ بود این وصف حال...
    گیر افتاده ام میان یک عالمه عاشق و دلدادۀ تو که از شیرینی شهد زیارت
    کربلایت میگویند!
    و دل بی نصیب من خودش را به در و دیوار می زند...

    اما نترس!
    این بیتابی ها کار دست دلت نمیدهد...
  • یک شیعه با سلاح قلم
  • هیهات....
    دل ِ من تاب ندارد
    نگهم خواب ندارد ...
    سلام. منتظر ارزیابی شما درباره حرف دلم در پایگاه بوی سیب (کد 589) هستم. ضمنا اگر با تبادل لینک موافقید خبرم کنید.
    منتظرم...
    یاعلی
    التماس دعای فرج
    دلم آرام و قرار نداشت رفتم ببینم شاید آروم بشه دیدم قرار از کف داد و بی اختیار دست بر سینه گذاشت و گفت:
    السلام علیک یا اباعبدالله
    ...
    منتظرم...
    یاعلی
    التماس دعای فرج
  • ساقی رضوان
  • ایشالا ب زودی نصیبتون بشه سه تایی / سه تایی نشد یکی ای!
    نه کربلا راهم می دهی و نه نگاهم می کنی..مگر جزشما ما کسی را داریم آقا؟؟؟
    بروزم یاس عزیزم
    حسن جان!

    سوختن باتو به پروانه شدن می ارزد...

    عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد....

    گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی...

    جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد...
    دیدار یار غایب دانی چه ذوق دارد؟

    ابری که در بیابان بر تشنه ای ببارید..

    سلام...دلنوشتتون از دل بود بانو..:(
    آخ حسیــــــــــ ن /ع/ ...

    سوختم خواهری ...  سوختـــــــــــــ م !

  • دریا لباس خاکی پدرم بود !
  • از
    وقتی
    کــربلا را نشانم دادند
    کار دست دلم
    دادند !!
    این دل تنگم
    غصه ها دارد
    گویا میل کربلا دارد......
    خدایا من کربلا میخام/لیاقت ندارم؛خودت نصیبم کن
    ----------------------------------------------------------
    صوت وبلاگت منو کشت.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">