یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی 11

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۱۱ ق.ظ
  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۲)

من دل خرابم را حسینه ی ماتم تو کرده ام!

            تو حسینیه ام را آباد کن!

...و قطرات اشک!
  • پرواز تا بی نهایت
  • من دل خرابم را حسینه ی ماتم تو کرده ام!

                تو حسینیه ام را آباد کن!

    ...و قطرات اشک!
  • زینب علوی
  • سلام و عرض ادب. با" زن می شوم" به روزم. شما نیز دعوتید
    سلام خواهر عزیزم
    خیلی خوشحال شدم بهم سر زدی
    با کمال میل و افتخار لینکتون میکنم
    محتاجم به دعای خیرتان
    خون میچکد از محمل و جمعی به نظاره
    یک زینب و این محنت بسیار که دیده
    نازک قدم و خار مغیلان و ره شام
    افتاده ز اطفال روی خار که دیده
    چون عارض گلرنگ یتیمان حجازی
    نیلی رخی از سیلی اشرار که دیده
    گه کوفه و گه شام گهی دیر نصاری
    جز آل علی این همه آزار که دیده
    صلی الله علیک یا ابا عبدلله
  • حزب الله(خواهران)
  • سلام علی قلب زینب الصبور

  • زهرا(خدایا حلالم کن)
  • سلام

    من را ببخش اگر که لکنت زبان گرفتم...آخر شکسته دستی دندان

    شیری ام را...
  • حقوقدان منتظر
  • داغ کربلا در دلت همیشه اتشین...اشکت مدام ... بغضت همیشگی...لحظه ای که ارزوی یاریش را کردی ...لحظه ای که برای همراه شدن با کاروان غمش دلت هوای خار مغیلان داشت...از دعای خیر محرومم نکن...
    وقتی که هست شوق تیمم به تربتت-دیگر چرا ز چشمه زمزم وضو کنم :(
  • بهار انتظار

  • گفتــ ے وفادار

    بہ اندازه انگشتان یک دست میداشتــ ے

    از در صلح با معاویه در نمی آمدے

    چہ زخم ها داشتـــ ه اے

    از تیغ دشمنان

    طعنہ یاران دست بہ سفره

    تا سبوے آبــ ے کہ همسرت

    براے رفع عطــــ ــــش

    با زهر هلاهل در گلویت جارے ساخت

    آنگاه کہ بر دوش ها میرفتـــ ے

    کسی بہ چشم هاے حسین

    نگاه کرد یا نہ

    اشک هایش را دید یا نہ

    نمی دانم

    -----------------------------------------

    مظلومیت.ن: مــــ ـــادر...غروباے مدینــ ه دلگیره...

    حسن با غصــ ه ے تو می میره...

    غلاف شمشیرش رو می بینـــ ه...
  • چراغ روشن
  • من و یار و دلدادگی، هیهات
    من و ایام عاشقی، هیهات
    دل من در فراق می سوزد
    من و وصل و یگانگی، هیهات ...
    سلام خدمت شما دوست گرامی ممنون از حضورتون . پست مفیدی بود حسینی باشید همیشه ان شاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">