یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

الهی ممنونم که یک معلمم!

یـــاس بوی مهربانی می دهد

دست من و دامان تو...یا زهرا (سلام الله علیها)

حدیث دلدادگی6

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۹:۲۱ ق.ظ

دانه دانه اشک هایم را برای مظلومیتت تسبیح میکنم...

و ذکر شب و روزم میشود:

الله اکبر به  وجود ملکوتیت!

الحمدلله به ولایت علی....

سبحان الله به کوثر اعطینا شده!

  • فاطمه قدیمی

نظرات (۱۰)

ما سینه زنهای اهالی الستیم ما داغدار روی سیلی خورده هستیم
دوست داشتم...خیلی... دانه دانه هایت مستداممم بانوو التماس دعا
دوست داشتم...خیلی... دانه دانه هایت مستداممم بانوو التماس دعا
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • امـان از دل زینب
  • تو را چنانکه تویی هر نظر کجا بیند
  • خیلی خوبه بازم از  حدیث دلدادگی میگین . . .
  • تـــو را چـنـانـکـه تــــویــی هـر نـظـر کـجـــــا بـیـنــــد
  • خیلی خوبه بازم از  حدیث دلدادگی میگین . . .
    خدای من خدای من  چه شد چه بود چه کردند دختر پامبر بود...
    سلام بر شما عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیــه اטּ شاءالله روزی در تقویم خواهند نوشت: " تعطیل=روز ظهور مهـــدی فاطمــه" بعد در مدینه کنار ساختماטּ نیمه کاره ای تابلو می زنیم: " پروژه حرم مطهر بـے بـے دو عالمـ، حضرت فاطمـــه زهـــرا (س)" کارفرما: قائم آل محمـــد (عج) پیمانکار: یاراטּ حضرت مساحت: وسعت دل تمام شیعیـــاטּ! ★☆★☆★☆★☆★☆★☆
    سلام من به مدینه به آستان رفیعش به مسجد نبوی ، به لاله های بقیعش سلام من به علی و به حلم و صبر عجیبش سلام من به بقیع و چهار قبر غریبش نشسته باز دلم پشت درب بسته آنجا گرفته باز دل من ز بهر قبر مخفی زهراء (س) تو ای مسافر شهر مدینه در دل شب ها نبود هر چه که گشتم نشان ز مرقد زهرا(س)
    سلام قلبِ قلم ز روضه ی مادر گرفته است دردت تمام ِ قافیه ها را سکوت کرد ... التماس دعا.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">